15 736 lukukertaa ·
6 vastausta
16k lukukertaa
6 vastausta
Vinkkejä rumien putkien peittämiseen kellarin seinällä.
Haha jospa se olisikin niin. Olen laajentanut taloa ja minulla oli iso firma, joka veti nämä rumat putket. Ehkä minun vikani. Sillä sanoin, ettei ollut niin tarkkaa, koska se on kellari.
Jäsen
· Västerbotten
· 15 viestiä
Jos jatkat MathiasSin ideaa mutta siirrät seinän hieman ulospäin, niin teet siitä pitkän ja kapean varaston? Vai viekö se liikaa huonepinta-alaa? Saat saman ongelman elementin kanssa, mutta putkimiehellä ei pitäisi kestää kauan korjata se, ellet tee sitä itse. Apuahan on yllin kyllin tällä foorumilla.
Toinen vaihtoehto voi olla asettaa hylly siihen, missä putket menevät, laskutilana, sitten verho lattiaan asti jossakin tyylikkäässä värissä tai jos rakennat sen laatikoksi, mutta kuitenkin niin, että mahdollinen vuoto voidaan nähdä.
Toinen vaihtoehto voi olla asettaa hylly siihen, missä putket menevät, laskutilana, sitten verho lattiaan asti jossakin tyylikkäässä värissä tai jos rakennat sen laatikoksi, mutta kuitenkin niin, että mahdollinen vuoto voidaan nähdä.
Huone ei ole kovin suuri, joten tarvitsen tilaa. Mietin putkien koteloimista laatikkoon, mutta se näyttäisi oudolta keskellä seinää. Jonkin ripustaminen päälle on houkuttelevampaa. Esim. ripustaa vaijeri kattoon ja vetää verho tai jotain vastaavaa rumalle seinälle.
Klikkaa tästä vastataksesi