Hei. Aion asentaa ruostumattoman potkusuoja levyn pieneen varastooni. Minkä tyyppisen ruuvin minun pitäisi valita? Sen tulee olla ruostumaton ja maksimissaan 22 mm pitkä. Haluaisin mieluiten käyttää kiinnitysruuvia, koska haluan litteän pään. Löysin 13 mm Jula:sta, mutta pelkään että ne ovat liian lyhyitä.

Biltamalla on pieni laatikko noin sadan kruunun hintaan, jossa on valikoima ruostumattomia ruuveja, muistakseni laatikossa on 3,5*19mm kuperapäisiä ruuveja.

R Robertsjoo sanoi:
Hei. Aion asentaa ruostumattoman potkulevyn pieneen varastooni. Minkä tyyppistä ruuvia minun tulisi valita? Ruuvien on oltava ruostumattomia ja enintään 22 mm pitkiä. Haluaisin mieluiten asennusruuvit, koska haluan litteän pään. Löysin 13 mm Jula:sta, mutta pelkään, että ne ovat liian lyhyitä.
13 mm ei ole liian lyhyt. Et kai aio potkaista potkulevyä vasten?

R Robertsjoo sanoi:
Hei. Aion asentaa ruostumattoman säärilevyn pieneen varastooni. Minkä tyyppisen ruuvin minun pitäisi valita? Sen täytyy olla ruostumaton ja enintään 22 mm pitkä. Haluaisin mieluiten asennusruuvin, koska haluan litteän pään. Löysin 13 mm Julasta, mutta pelkään, että ne ovat liian lyhyitä.
Käytän yleensä liimaa Tec 7 Trans Clear.

Minulla on 17 kappaletta 2,9x19 mm puolipyöreä kanta ja risti (KFXS). Haponkestävät. Voit saada ne 25 kr plus postikulut.

• Tykkään
fribygg
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge sanoi:
Minulla on 17 kappaletta 2,9x19 mm puolipyöreällä kannalla ja ristillä (KFXS). Haponkestävä. Saat ne 25 kruunulla plus postikulut.
Tarvitsen noin 60 kpl, joten niitä on liian vähän.

R Robertsjoo sanoi:
Hei. Aion asentaa ruostumattoman potkupellin pieneen varastooni. Minkä tyyppinen ruuvi minun pitäisi valita? Sen pitäisi olla ruostumaton ja maksimissaan 22 mm pitkä. Haluaisin mieluiten käyttää asennusruuveja, koska haluan tasaisen pään. Löysin 13 mm Jula:sta, mutta pelkään, että ne ovat liian lyhyitä.
Ota Jula:n ruuvi ja täydennä Tec7:lla, jos uskot, että 13 mm on liian lyhyt.

Onko sinulla ovi, joka on noin 25 mm paksu, mukaan lukien sparkplåten?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.