Hei
Mitä voisi käyttää spackelin sijaan, joka kuivuu hitaasti ja joka voidaan levittää vain ohuina kerroksina? Seinissä on syvempiä reikiä ja katossa syvä kolo, jotka tarvitsen täyttää. Jotain, jonka voin heittää sisään ja joka vie ehkä päivän, ennen kuin voi levittää viimeistelykerroksen spackelilla. Kestävyydellä ei ole väliä.

Katossa on pidempi osa, jossa vanha seinä oli ennen kuin rappaus levitettiin kattoon. Se on noin kaksi cm syvä pitkä kolo, joka minun täytyy täyttää, jotta saan tasaisen katon. Haluaisin täyttää kaiken kerralla, jotta tarvitsisin vain spackelia pintakerrokseen.

Sitten on kulma, joka vaurioitui, kun seinä poistettiin. Koostuu kevytbetoni/mustakivi-tyyppisestä materiaalista. Tarvitsin pitää viimeinen pala ulkokulmasta, mutta yksi pala tipahti ja rikkoutui. Noin 12 x 10 x 7 cm (korkeus/leveys/syvyys).

Kiitollinen vinkeistä

Kipsitasoite tai husfix?

• Tykkään
marp68
  • Laddar…
K Kurtivan sanoi:
Kipsitasoite tai husfix?
Kiitos. Olen itse asiassa nähnyt sitä aiemmin. Onko sellaista valmiiksi sekoitettua, jotain filler jota voit suositella? Esimerkiksi Jula, Biltema, Honrbach, jotka ovat lähelläni.

Ainoa kotikonsti, jota olen itse kokeillut, en muista mistä ostin sen.

• Tykkään
marp68
  • Laddar…
C
Kipsilaasti on voittamaton tähän tarkoitukseen.

• Tykkään
marp68
  • Laddar…
T Tompafix sanoi:
Jos haluat valmiiksi sekoitettua, tämä on hyvä
[linkki]

On litra, ja sinun reikän on 0.84l
Olen samaa mieltä tästä. Kevytsilikoni on sekä helppo levittää, kuivuu nopeasti että ei kutistu.

• Tykkään
marp68
  • Laddar…
ingenmansland ingenmansland sanoi:
Olen samaa mieltä tästä. Kevyttasoite on sekä helppo levittää, kuivuu nopeasti että ei kutistu.
Mikä on oikeastaan ero kevyttasoiteen ja tavallisen tasoitteen välillä, joka kuivuu ikuisuuden jos täyttää syviä kohtia?

Kuinka nopeasti palaa :rofl:

• Tykkään
marp68
  • Laddar…
T Tompafix sanoi:
Jos haluat valmiiksi sekoitettua, tämä on hyvä
[linkki]

On litra, ja sinun aukko on 0.84l
Kiitos. Vaikuttaa täydelliseltä. Katsoin, ei näyttänyt olevan saatavilla Tukholmassa. Eivät kai voi olla loppu kaikkialla.

Tarvitsen kuitenkin enemmän kuin tähän aukkoon. Pitkä kouru katossa, jossa seinä seisoi, noin 200×10×1 cm. Ja oikeastaan koko kulman rappaus lattiasta kattoon myös. Vähintään varmasti 8 kertaa enemmän tarvitaan. Tulee kalliiksi.

T Tompafix sanoi:
Kuinka nopeasti se palaa :rofl:
Jaja, kuten kysyy, niin saa vastauksen :rofl:

Osta kipsilaasti ja sekoita itse. Se onhan edullista.

• Tykkään
marp68
  • Laddar…
T Tompafix sanoi:
Osta kipsimassaa ja sekoita itse. Se on edullista.
Kiitos. Täytyy tarkistaa se. Ensimmäinen kerta kun kuulen nimen.

C
T Tompafix sanoi:
Osta kipsilaasti ja sekoita itse. Se on edullinen vaihtoehto.
Juuri niin, saat kokonaisen 25 kilon säkin alle kaksisataa kruunua.
Kipsilaasti, kipsirappaus, gypsum - eri nimet samalle asialle.

• Tykkään
marp68
  • Laddar…
C cpalm sanoi:
Juuri niin, eli saat koko 25 kilon säkin alle kahdella sadalla.
Gipsbruk, gipsputs, gypsum - eri nimet samalle asialle.
Löysin tämän Bauhausista. https://www.bauhaus.se/gipsputs-1

Anteeksi, se oli jauhetta. Etsin valmiiksi sekoitettua. Mutta ehkä sitä ei ole.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.