Minulla on autotallissa 10m2 huone, joka on suunniteltu vieras- tai harrastushuoneeksi, olen eristänyt ja kipsannut.
Nyt olen alkanut miettiä, pitäisikö olla vähän enemmän eristystä.
Tällä hetkellä minulla on 140 mm.
Onko lämmityskustannuksilla suurta eroa, jos lisään 45 tai 70 mm?
Ja voiko sen tehdä suoraan nykyisen kipsin päälle?
Haluan 19 astetta ympäri vuoden!