74 786 lukukertaa ·
17 vastausta
75k lukukertaa
17 vastausta
Vesikiertoinen lattialämmitys - mitä se maksaa per m2??
Sivu 1 / 2
170 neliömetrin LK EPS 16 mukaan lukien 2 jakajaa, langattomat termostaatit ja 2 vesitiivistä kaappia maksoi minulle 119 000 kr.
Neliöhinta on siis 700 kr, mutta se on ehkä hieman harhaanjohtava, koska se sisältää jakajat ja kaikki liitännät ja tarvikkeet, mutta niitä tarvitaan joka tapauksessa...
Ystävällisin terveisin,
Anders
Neliöhinta on siis 700 kr, mutta se on ehkä hieman harhaanjohtava, koska se sisältää jakajat ja kaikki liitännät ja tarvikkeet, mutta niitä tarvitaan joka tapauksessa...
Ystävällisin terveisin,
Anders
Jäsen
· Luleå, Norrbotten
· 36 viestiä
Se kuulosti todella kalliilta pelkälle materiaalikustannukselle mielestäni.
http://www.billigtvvs.se/kategorier/2663/sparade-eps-skivor-30mm-med-plat-och-slang-20mm
Sieltä löytyy paketteja eri m². 90 m² maksaa 24 850kr.
Lisäksi tulee tietenkin jakoputket jne., mutta koskaan ei päädytä 80k:hon. Merkkituotteet ovat tietysti hieman kalliimpia, mutta materiaalihintasi kuulosti korkealta. Onko sinulla mitään eritelmää?
http://www.billigtvvs.se/kategorier/2663/sparade-eps-skivor-30mm-med-plat-och-slang-20mm
Sieltä löytyy paketteja eri m². 90 m² maksaa 24 850kr.
Lisäksi tulee tietenkin jakoputket jne., mutta koskaan ei päädytä 80k:hon. Merkkituotteet ovat tietysti hieman kalliimpia, mutta materiaalihintasi kuulosti korkealta. Onko sinulla mitään eritelmää?
Ei, se on vain materiaalia... Minulla oli onnea ja hyppäsin mukaan johonkin kampanjaan heillä oli, luulen, että se olisi oikeasti maksanut noin 140.000 kr...
EPS16 ovat 16mm paksuja levyjä, joissa on alumiinilevy päällä. Sitten voidaan laittaa klinkkeri suoraan levyjen päälle, joten kokonaiskorkeus klinkkereineen jää alle 30mm.
//Anders
EPS16 ovat 16mm paksuja levyjä, joissa on alumiinilevy päällä. Sitten voidaan laittaa klinkkeri suoraan levyjen päälle, joten kokonaiskorkeus klinkkereineen jää alle 30mm.
//Anders
ja, viestien jälkeen se tuntuu kieltämättä hieman kalliilta...ja ehkä kannattaa tarkistaa toisenkin firman kanssa….onko jollain vinkkejä Malmön - Lundin alueelta? Minulle on suositeltu firmaa ja en tietenkään halua ajatella, että minua huijataan, mutta totta kai haluan myös varmistaa, että saan oikean hinnan. En ole hakemassa "ilmaista", haluan kunnollisia tavaroita, mutta kuten sanottu...
Kalla Fötter
Kalla Fötter
Meidän piti pitää rakennuskorkeus alhaalla... Vertailin useampia paketteja ja "halvemmilla" EPS-paketeilla (kuten mainittiin yllä) olisimme selvinneet 10-15.000kr halvemmalla, mutta silloin ilman langattomia termostaatteja ja vedenpitäviä kaappeja.
LK on ollut uskomattoman hyvä yhteistyökumppani ja vastannut iloisesti kaikkiin tyhmiin kysymyksiini!
He ovat myös piirtäneet silmukat minulle kolmesti uudelleen valittamatta...
Ystävällisin terveisin,
ANders
LK on ollut uskomattoman hyvä yhteistyökumppani ja vastannut iloisesti kaikkiin tyhmiin kysymyksiini!
He ovat myös piirtäneet silmukat minulle kolmesti uudelleen valittamatta...
Ystävällisin terveisin,
ANders