Hei,

Minun on tarkoitus verkottaa parveke, koska aion adoptoida kissan ja eläinkoti asettaa tämän ehdoksi. Olen tutkinut internetistä eri menettelytapoja mutta en ole löytänyt mitään, mikä sopisi tilanteeseeni.

En voi porata seinään verkon kiinnittimiä.

Parvekkeellani on epätasainen katon korkeus, joka vaihtelee 265 ja 275 cm:n välillä. Tämän vuoksi tuntuu tarpeettoman monimutkaiselta rakentaa puukehyksiä.

Näin muiden asentaneen tolppia, jotka he onnistuivat kiristämään lattian ja katon väliin, mikä vaikutti kätevältä. Hankaluutena on vain löytää tarpeeksi pitkiä tolppia. Löysin Jula-myymälästä tolppia, joiden pituudessa riittää kaksi tolppaa, mutta jotta se toimii, tarvitsen jotain kiristettävää tolpien väliin, jotta se olisi vakaa. Letkukiristin tuntuu vähän liian heppoiselta, onko jotain muuta sopivaa, mitä voisin käyttää, johon en ole vielä tutustunut?

Tai onko joku teistä, jolla on enemmän rakennuskokemusta, jolla olisi yksinkertaisempi/parempi ratkaisu, jonka ei-niin-taitava henkilö voi toteuttaa?

Kiitos etukäteen!
 
Se, mitä kutsut "stolpar", voi yhtä hyvin olla 45x45 rima. Sitä on saatavana jopa 5 metrin pituisina useimmissa rakennusliikkeissä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.