Hei,
olen remontoimassa taloa, joka on rakennettu vuonna 1923. Siellä on muurattu savupiippu, jota ei ole käytetty muutamaan vuoteen ja siinä on (luulisin) 4 piippua. Vintillä rappaus on pudonnut ja kivet ovat paljastuneet. Kun sorkkii kivien välistä laastia, on melko helppo raaputtaa pois hiekkaa, mutta kantavuus vaikuttaa hyvältä. Mitä pitäisi tehdä? Pitäisikö purkaa ja muurata uudelleen vai voiko laittaa uutta rappausta vintin sisäpuolelle?
Katso kuvat.
Kiitos etukäteen!