155 681 lukukertaa ·
317 vastausta
156k lukukertaa
317 vastausta
Varoitus Bilteman terassiruuvista
T thomaslj sanoi:
Olin juuri Biltemassa.optimum sanoi:
Mutta kuka hullu ostaa painekyllästettyjä runkopuita ja terassilautoja suurilla rahoilla ja sitten säästää laadussa ostamalla huonoja ruuveja säästääkseen hieman rahaa?
Lisäksi laittaa suuren työn sen eteen, että sahaa runkopuut ja terassilaudat ja asentaa kaiken huonolla ruuvilla.
Kuulostaa täysin järjettömältä.
He suosittelevat vahingonilmoituksen tekemistä.
Täytyy koota raportti vahingoista, ylimääräisestä työstä, huonolaatuisten ruuvien kustannuksista jne. Sitten heidän on käsiteltävä tätä keskitetysti ja harkittava mahdollista korvausta.
Toivottavasti sinäkin teet vahingonilmoituksen, jotta he saavat useita ilmoituksia.
Runkorakentaja
· Karlstad
· 287 viestiä
Eräs ystäväni käytti Essven terassiruuvia ja suuri osa oli katkennut jo ensimmäisen talven jälkeen. Rakennuskauppa oli saanut paljon valituksia, mutta Essve vain siirsi syyn muille eikä ottanut vastaan valituksia, joten rakennuskauppa poisti Essven kokonaan terassiruuvien valikoimastaan.
Nyt kun itse rakennan, olen käyttänyt ainoastaan Gunnebon ruostumattomia terassiruuveja. Rakennuskaupassa ne olivat lisäksi loistavaan hintaan! Joissakin asioissa ei yksinkertaisesti pidä pihistellä, varsinkaan sellaisissa, jotka altistuvat säälle ja tuulelle.
Nyt kun itse rakennan, olen käyttänyt ainoastaan Gunnebon ruostumattomia terassiruuveja. Rakennuskaupassa ne olivat lisäksi loistavaan hintaan! Joissakin asioissa ei yksinkertaisesti pidä pihistellä, varsinkaan sellaisissa, jotka altistuvat säälle ja tuulelle.
optimum sanoi:
Mutta kuka ihmeessä on niin tyhmä, että ostaa painekyllästettyjä runkopuita ja terassilautoja suurella rahalla ja sitten vähät välittää laadusta ostamalla ala-arvoisia ruuveja säästääkseen vähän rahaa?
Lisäksi käyttää paljon aikaa sahaamalla runkopuita ja terassilautoja ja asentamalla kaiken huonoilla ruuveilla.
Tiedäthän, että kaikki ei ole huippulaatua vain siksi, että se on kallista. Biltemasta löytyy paljon tuotteita, jotka ovat laadultaan vastaavia, mutta huomattavasti edullisempia. Otetaan esimerkiksi ankkuriruuvit ja monet muut pultit, joista on kirjoitettu, että monissa tapauksissa ne on kiristetty liikaa. Eli ihmiset, jotka eivät osaa lukea tekstikuvausta muuta kuin että se olisi "puhtaasti roskaa", vain koska se on Biltemasta.optimum sanoi:
Mutta kuka ihmeessä on niin tyhmä, että ostaa painekyllästettyjä runkopuita ja terassilautoja suurella rahalla ja sitten vähät välittää laadusta ostamalla ala-arvoisia ruuveja säästääkseen vähän rahaa?
Lisäksi käyttää paljon aikaa sahaamalla runkopuita ja terassilautoja ja asentamalla kaiken huonoilla ruuveilla.
Sitten voi ihmetellä, kuka jaksaa istua alas ja leimata muut ihmiset idiooteiksi typerästi muotoilluilla ja täysin asiaankuulumattomilla viesteillä, kun, kuten varmasti olet huomannut, kyse on menneisyydessä tehdyistä asioista, joihin ei voi enää nykypäivänä vaikuttaa muuten kuin normaalilla reklamaatiolla kyseisessä liikkeessä ja mahdollisesti selvittää korvausvaatimuksia. Mutta arvaan, ettet ole koskaan itse ostanut "roskaa", joten onneksi olkoon, ettet ole koskaan tarvinnut tehdä vastaavia toimenpiteitä, mutta pidä vastaisuudessa tällaiset alentavat kommentit omana tietonasi.
Usein he kirjoittavat, että ruuvit noudattavat jotain normia tai standardia jonkun numeron mukaan jne.J jani_m70 sanoi:
Mutta KUKA tarkistaa, että ne todella kestävät ja täyttävät sen normin vaatimukset? Ei kukaan monissa tapauksissa.
En tiedä onko kukaan ottanut tätä esille, mutta luulen, että ongelma on puutavarassa, jos ruuvi katkeaa.
Olen kiinnittänyt satoja neliömetrejä terassilautoja viime vuosina ja käytämme melkein aina essve C4 nauhalla, joskus käytämme XL ruuveja, en muista nimeä.
Meillä ei ole koskaan ongelmia ruuvien katkeamisen tai ruuvien poistamisen kanssa muutaman vuoden jälkeen.
Olen kiinnittänyt satoja neliömetrejä terassilautoja viime vuosina ja käytämme melkein aina essve C4 nauhalla, joskus käytämme XL ruuveja, en muista nimeä.
Meillä ei ole koskaan ongelmia ruuvien katkeamisen tai ruuvien poistamisen kanssa muutaman vuoden jälkeen.
Ei sillä ole väliä... Jos ruuvissa sanotaan, että sen pitää kestää tiettyjä asioita, kuluttajan on voitava luottaa siihen informaatioon. Se on kuin ostaisi auton. Jos ostan Ford:in BMW:n sijaan, pitäisikö olettaa, että Ford hajoaa nopeammin vain siksi, ettei sitä luokitella "Premium autoksi". Ei sillä ole väliä, ostaako ruuveja tai kattotiilejä jne. Aina voi saada huonon erän, ja suurimmalla todennäköisyydellä se on tapahtunut tässä. En tiedä, kuinka monta sataa miljoonaa ruuvia he tuottavat, mutta kaikki eivät voi olla huonoja.optimum sanoi:
Mutta kuka ihmeessä on niin tyhmä, että ostaa painekyllästettyjä lankkuja ja terassilautoja kalliilla rahalla ja sitten piittaa laadusta ostamalla huonolaatuisia ruuveja säästääkseen vähän rahaa? Lisäksi laittaa paljon työtä lankkujen ja terassilaudan leikkaamiseen ja kokoamiseen huonojen ruuvien kanssa.
Snailman
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 582 viestiä
Snailman
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 582 viestiä
Ajattelin mainita, että ei pitäisi ruuvata telineitä vaan naulata ne. Naulat yleensä varoittavat ennen kuin antavat periksi.Fario sanoi:
Olen samaa mieltä. Nyt tiedän, että C4 on huonompi valinta, mutta kun ostin byggmaxilta:
”Härdad träskruv med försänkt skalle för användning såväl inomhus som utomhus. Ytbehandlad med Protect 4 för att motstå tuffa miljöer.”
en ajatellut, että useat ruuvit katkeaisivat, kun rakensin väliaikaisen telineen pienellä kuormituksella. Ruuvaisin lankut kiinni suoraan runkoihin ja purkaessani huomasin, että moni ruuvi oli katkennut, vaikka en huomannut sitä ruuvatessani niitä
On täsmälleen sama perhanan ongelma, suuri määrä on katkennut suoraanJ Johan byggare sanoi:Haluan vain jakaa varoituksen Bilteman terassiruuvista, katso kuvat alla. Laitoin 20 neliötä terassia keväällä 2018, ensimmäiset 15 tuntemattoman merkkiset ruuvit ja noin 5 neliötä Bilteman ruuveilla.
Tuntemattoman merkin kanssa ei ole ongelmia, mutta nyt huomaan, että noin 90% Bilteman ruuveista ovat yksinkertaisesti katkenneet.
Huonompaa paskaa saa etsiä, toivottavasti ei ole monia teistä, jotka olette ostaneet ja käyttäneet samaa roskaa!
[kuva] [kuva]
Ostin ruuvit kesällä. Gävlessä.
Vähän OT ehkä, mutta haluan myös varoittaa Bilteman muovisista kaapelikiinnikkeistä. Kahden vuoden jälkeen useimmat ovat vain katkenneet, ja kaapelit pysyvät nykyään vain muutamissa kiinnikkeissä. Mutta ne ovat halvimmat... ☹