Hei,

Haluan valaa mustan laatan perustaksi kaakelitakan alle. Onko kukaan valanut pigmentillä ja onko vinkkejä, mihin pitäisi kiinnittää erityistä huomiota.
Mistä löytää materiaaleja? Kysyin Hornbachissa Göteborgissa, mutta he vain katsoivat kuin lintulaudat. Eivät olleet koskaan kuulleet värillisestä betonista.

Haluan saada marmorinmusta ja luunvalkoinen betoni/sementtiä.

/Mikael

Aion testata ja värjätä tänään 0.8 kg väripigmenttiä oksidimustalla. Aion sitten käyttää laastia saumaukseen...

Voin palata tulosten kanssa myöhemmin.

Mikään ei estä sinua sekoittamasta väripigmenttiä laastiin/betoniin. Minulla on värillinen sauma tiilijulkisivussa, mutta myös klinkkerilattioissa olen itse värjännyt sauman.

Hei,

Mistä ostitte pigmentin? Myydäänkö sitä jollain erityisellä tuotenimellä?

/Mikael

Ostin Spektrumissa. Tuote näyttää liitetyssä kuvassa... maksoi 148,50.

(taustalla on se, mihin liitän, tiili pitää muuten myös öljytä myöhemmin saadaksesi vähän tummemman sävyn, urläckert ;))

• Purkkia, jossa on mustaa oksidiväriä, numero 318, käytetään tiilien sävyttämiseen. Taustalla näkyy punaisia tiiliä.
Noniin, nyt se on tehty! Tuloksesta tuli todella hyvä! Kuitenkaan se ei ollut aivan niin riittoisaa kuin olimme kuulleet, suosittelisin yhtä sellaista burkkia per 25 kg laasti.

Sekoita ensin jauhe siihen vesimäärään, jolla aiot sekoittaa laastin, jotta siitä tulee tasaista ja hyvää.

;)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.