2 377 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Varaston perusta
Olen aloittanut suunnitelmat luonnoksilla ja mielessäni rakentaa meille kesällä 15 neliömetrin varasto, joka on nykyään sallittu ilman rakennuslupaa. Minulla on alue, johon olen ajatellut rakentaa 2,6 m x 5,6 m mittojen mukaan. Ainoa ongelma, ennen kuin voin aloittaa, on se, että asun kalliolla, ja paikka, johon olen ajatellut rakentaa varastoni, ei ole paljon enempää kuin 20-30 cm syvä kallioon asti. Kysymys on, mitä asiantuntijat foorumilla ajattelevat varaston asettamisesta muurikivien päälle pilareiden sijasta. Tulee tekemään hevoshomman, jos minun pitäisi murtaa kalliota saadakseni pylväät alas tai valaa niitä kallioon. Voin kaivaa kallioon asti ja täyttää sepelillä, lastuilla, "tiekivikolla" ja muulla vastaavalla päällä, ja sitten asettaa muurikivet ja rakentaa lattiarakenteen niiden päälle. Alue ei ole tuulinen, joten en pelkää, että se puhaltaa pois, mutta millaisia muita sudenkuoppia voi tulla vastaan, kun rakennan perustusta tällä tavalla.
Kiitän kaikesta aiheeseen liittyvästä palautteesta, koska se on ainoa asia, joka estää minua aloittamasta.
Kiitän kaikesta aiheeseen liittyvästä palautteesta, koska se on ainoa asia, joka estää minua aloittamasta.
Jäsen
· Västra Götaland
· 766 viestiä
Toimiiko se, jos porataan jonkinlaisia palkkikenkiä kallioon, jotka kiinnitetään laajenemismassalla tai jotain sellaista?
Jos aiot täyttää murskeella, eikö sinun pitäisi valaa tukimuureja jotenkin, jotta täyte ei huuhtoutuisi pois?
Jos aiot täyttää murskeella, eikö sinun pitäisi valaa tukimuureja jotenkin, jotta täyte ei huuhtoutuisi pois?
Klikkaa tästä vastataksesi