22 386 lukukertaa ·
47 vastausta
22k lukukertaa
47 vastausta
Mistä rakennusmaxin laasti oikeastaan tulee?
Äärimmäisen skeptinen, että sitä tapahtuu lainkaan. Samoin, jos TS ottaisi yhteyttä ja valittaisi, koska "paska on pudonnut" - jos he olisivat ylipäänsä halukkaita keskusteluun, heidän ensimmäinen kysymyksensä olisi "Onko työ suoritettu ammattilaisen toimesta"? Kun vastaus on ei, keskustelu todennäköisesti loppuisi heidän osaltaan siihen.K Kortling sanoi:
Aion aivan kuten TS putsata ulkomuurit.
Mietin, mikä on turvallisinta, jotta estetään halkeilua ja irtoamista.
Olen saanut vihjeen pohjustaa A-pohjustuslaastilla, verkottaa ja rapata kuituvahvistetulla B-laastilla.
Mielipiteitä tästä?
Haluaisin muuten käyttää roiskerapattua pintaa, mutta en tiedä, voiko sitä yhdistää yllä olevaan.
Mietin, mikä on turvallisinta, jotta estetään halkeilua ja irtoamista.
Olen saanut vihjeen pohjustaa A-pohjustuslaastilla, verkottaa ja rapata kuituvahvistetulla B-laastilla.
Mielipiteitä tästä?
Haluaisin muuten käyttää roiskerapattua pintaa, mutta en tiedä, voiko sitä yhdistää yllä olevaan.
Kyllä. Isäni teki sen, kun kylpyhuoneen tasoite halkeili. Paikalle tuli kaveri ja tarkisti, ja kävi ilmi, että kyseessä oli virhe erässä. Isä sai valita korvauksen tai uudet säkit, jos halusi tehdä sen uudelleen. En muista, oliko se Finja tai Combimix, mutta jompikumpi niistä. Ei mitään kiistaa ammattilaisuudesta, vaan riitti, että hän oli ottanut kuvia työn aikana.K Kortling sanoi:
Mutta mahdollisuudet ovat olemattomat, jos rappauslaasti putoaa, etkä ole ammattilainen ja käy ilmi, että olet käyttänyt tuntematonta rappauslaastia tai muuten et ole noudattanut ohjeita. Kyse on siitä, että minimoidaan mahdolliset hankaluudet, jossa on kohtuullista tehdä niin. Omassa tapauksessani - kaikki muurituotteet samalta valmistajalta. Lisäksi on niin, että tunnetut merkit, kutsu niitä ammattituotteiksi jos haluat, ovat usein helpompia työskennellä ja helpompi saada hyvä lopputulos. Se on mielestäni kiinnostuksen arvoista. Mieluummin vietän muutaman tunnin tutkimukseen ja maksan hieman enemmän kuin seisoa raivostuneena, koska se on vaikea työskennellä ja vaikea saada hyvä lopputulos. Minulla on periaatteena olla käyttämättä tuntemattomia merkkejä sellaisissa asioissa, joita ei helposti voi vaihtaa. Siksi esimerkiksi ei tullut maanpinnan viemäriputkia rakennusmaksista vaan rinkabylta, joka myy pipelife.
Ja ei, en myöskään osta muuta kuin ammattityökaluja paitsi poikkeustapauksissa yksittäiseen käyttöön, kun hinnanero on perustelematon.
Mutta olen pihi kuin harvat, joten jos voi saada ammattikäyttöön sopivaa laastia rakennusmaksin säkissä halvemmalla, niin valinta on selvä.
Kuulostaa itse asiassa terveelliseltä periaatteelta. Sitten riippuu siitä, mihin vedetään raja "helppo vaihtaa".mexitegel sanoi:
Myös täällä on vaihtelua kauppojen välillä. Tein talon ympärille salaojituksen muutama vuosi sitten, paikallinen Byggmax myi ruotsalaisvalmisteisia salaojaputkia Uponorilta. Maaviemäriputket olivat puolalaista valmistusta, mutta sertifioituja Poly Nordic -standardin mukaisesti.mexitegel sanoi:
Erään tuntemani henkilön mukaan, joka työskentelee Finjassa, pakkauksissa on samat asiat. Tuotannossa muutetaan vain pakkauksia, ei sisältöä.MultiMan sanoi:
Olen googlaillut ja huomasin, että Byggmax AB:llä on Merkintä KFM:ssä, samoin hakemuksia ja velkasaldo. Ei hyvä. Sama emoyhtiölle Byggmax Group AB. [linkki]
Joka tapauksessa, kunnes löydän jotain spesifistä Pewabista, jos Finja valmistaa, ostaisin sen riippumatta siitä, mitä pusseissa lukee. Jos muistan oikein, Finja on käynnistänyt uusia laitoksia ja modernisoinut toimintaansa, joten kuka tietää, ehkä he yrittävät murtautua uusille markkinoille lisääntyneen kapasiteetin vuoksi?
MultiMan
Jäsen
· Västernorrland
· 6 866 viestiä
MultiMan
Jäsen
- Västernorrland
- 6 866 viestiä
Ok, kuulostaa järkevältä. Onko sinulla selitystä siihen, miksi Cementa sanoo, että heidän tuotteitaan myydään Pewabina jälleenmyyjillä? Olen linkannut siitä aiemmassa viestissä.C Ceci sanoi:
Perusta sementtilaastilla, laita rappausverkko päälle, sitten b-laastia senttimetrin verran paksulti, viisas pelti vesikourulla tai tiilikatot päälle. Jätä maalaamatta. Sitten se kestää toivottavasti. Älä unohda sumuttaa vettä siihen 2-3 päivää.
Ostin Uponorin mustia putkia viime vuonna kotini Byggmaxista. Pari viikkoa sitten ostin lisää samasta kaupasta, mutta ne olivat Puolasta.torparavgrund sanoi:
MultiMan sanoi:
Googlailen ja huomasin, että Byggmax AB:llä on Huomautus KFM:ssä, samoin hakemuksia ja velkasaldoa. Ei kovin hyvältä näytä. Sama juttu emoyhtiön Byggmax Group AB:n kanssa. [linkki]
Joka tapauksessa, kunnes löydän jotain erityistä Pewabista, jos Finja valmistaa, ostaisin sen siitä huolimatta, mitä pusseissa lukee. Jos muistan oikein, Finja on aloittanut uusia laitoksia ja myös modernisoinut itseään, joten kuka tietää, he voivat yrittää murtautua useammille markkinoille lisääntyneen kapasiteettinsa ansiosta?
Jula onhan ostanut osuutensa Byggmaxista. Miksi, sitä voi ihmetellä, mutta siellä he varmaan saavat ainakin muutaman kruunun ratkaisun.
Uponorilla on tehtaita ympäri maailmaa. Heidän tehtaansa Puolassa sijaitsee Kleszczowissa ja on yksi yhtiön nykyaikaisimmista. Olisin varmaan mieluummin valinnut sen edellisenuseless sanoi:
Mitä sinulla on Uponorin Boråsin tehdasta vastaan?MrJay sanoi:
Mitä minulle tapahtuu? En ole edes täältä kotoisin, olenko asunut täällä niin kauan, että olen alkanut puolustaa paikkaa? Voi minua...
Amen vabrarå, sitten tiedän, että käytännöllisesti katsoen koko työkalubudjettini menee jollekulle rikkaalle lurjukselle Skaraan eikä vain 90% kuten nykyään.K Kallsing sanoi:
Maanalaiset viemäriputket myydäänkö eri lujuusluokissa? Katsooko kukaan, että he vertaavat samaa luokkaa, kun he vertaavat hintoja?
Hyväksytty "bla bla bla" mukaan ei kerro koko totuutta.
Hyväksytty "bla bla bla" mukaan ei kerro koko totuutta.