Minulla on talo, joka on valmistettu kevytbetonista, ja haluaisin parvekkeen erääseen osaan erkkeriä, erkkeri ulottuu 1,2 m, joten haluan parvekkeen, joka on 1,2 m syvä ja seuraa sitten julkisivua, joka on 3 m leveä. En kuitenkaan haluaisi rakentaa parveketta pilareilla ja mietin, onko jotain tapaa rakentaa parveke ilman pilareita, koska rakennuslupaosasto ei todennäköisesti salli pilareita, sillä olen käyttänyt koko rakennuspinta-alani. Sinisen kohdan haluaisin tehdä parvekkeeksi.

• Punaisella piirretty talon ääriviiva, sinisellä alueella suunniteltu parveke, syvyys 1,2 m ja leveys 3 m ilman tukipilareita.
Aseta pilarit seinän viereen ja parveke konsoliksi. Valmiita konsepteja on olemassa.
Monet vuokratalot asentavat parvekkeita jälkikäteen, koska ne eivät vie maapinta-alaa.

L lnvinzible sanoi:
mietin, onko mitään keinoa, jolla voisin rakentaa parvekkeen ilman pilareita, koska rakennuslupayksikkö ei todennäköisesti salli pilareita, kun olen käyttänyt koko rakennusalan.
Oletko varma, ettei sitä lasketa mukaan rakennusalaan vain siksi, että siitä puuttuvat pilarit?

L Leif i Skåne sanoi:
Aseta pilarit seinän viereen ja parveke konsoliksi. On olemassa valmiita konsepteja.
Monet vuokratalot asentavat parvekkeita jälkikäteen, koska se ei vie maapinta-alaa.
Haluan välttää pylväitä eteen, fasadia pitkin voin asettaa, mutta muuten sen täytyy olla vapaasti ripustettu.

L lnvinzible sanoi:
Haluan välttää pylväitä eteen, julkisivua pitkin voin laittaa mutta muuten täytyy viuhka olla vapaasti riippuvana
Kyllä, sitä tarkoitan. Asennetaan 2 VKR putkea, esim. 120x50, pultattuna seinään, jossa on vinotuki, joka parveke roikkuu. Katso ympärillesi esimerkkejä vanhemmista vuokrataloista.

• Tykkään
RoTe
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.