4 463 lukukertaa ·
4 vastausta
4k lukukertaa
4 vastausta
Valumuotit
Hei!
Tietääkö kukaan, voiko vuokrata valumuotteja, seinäelementtejä allasrakennukseen esimerkiksi. Vai onko pakko nikkaroida itse.
Olen jostain lukenut, että voi vuokrata muutamalla tuhannella kroonulla.. Olen etsinyt, mutta en löydä mitään. Asun Halmstadissa!
terv.
Tietääkö kukaan, voiko vuokrata valumuotteja, seinäelementtejä allasrakennukseen esimerkiksi. Vai onko pakko nikkaroida itse.
Olen jostain lukenut, että voi vuokrata muutamalla tuhannella kroonulla.. Olen etsinyt, mutta en löydä mitään. Asun Halmstadissa!
terv.
Yksikään "tavallisista" vuokrausyrityksistä, joita olen tarkistanut, ei tarjoa sitä valikoimassaan. Olen lähettänyt sähköpostia heille ja kysynyt. Tiedän, että urakoitsijat voivat vuokrata erityispaikoista. En kuitenkaan löydä mitään osoitetta.
Hei! Luulen, että Peri sijaitsee Halmstadissa, heillä on teräsmuotti. Tämä muotti on loistava. Jos mitat eivät sovi, pienet palat rakennetaan 45x95 ja esimuotitus 22x95. Kysy joltakin, joka on aikaisemmin käyttänyt muotteja.
Snickar lasse! you're the man
Katsoin heidän kotisivunsa ja olet oikeassa! Heillä on pääkonttori ja varasto Halmstadissa.
Soitan huomenna ja kysyn. Katselin vähän muotteja ja ne säästävät paljon aikaa ja saavat lisäksi paljon paremman lopputuloksen. Toivottavasti niitä voi vuokrata myös yksityishenkilönä.
Kiitos paljon!!
Katsoin heidän kotisivunsa ja olet oikeassa! Heillä on pääkonttori ja varasto Halmstadissa.
Soitan huomenna ja kysyn. Katselin vähän muotteja ja ne säästävät paljon aikaa ja saavat lisäksi paljon paremman lopputuloksen. Toivottavasti niitä voi vuokrata myös yksityishenkilönä.
Kiitos paljon!!
Klikkaa tästä vastataksesi