Onko kenelläkään kokemusta tai ehdotuksia siitä, miten saa aikaan hyvän lopputuloksen kipsiseinän ja betonilattian/laattalattian välille ilman, että käyttää lattiasokkelia, riittääkö pelkkä saumausaine?

Miten voi suojata kipsiä alttiissa kohdissa? Uskotteko, että voi asentaa ohut metallilevy, joka nousee hieman seinää pitkin (joka sitten tasoitetaan) ja silti saada sen näyttämään hyvältä?

Kiitollinen ehdotuksista.

Onko kyseessä nurkkalistat, jotka tasoitetaan sisään?

Ehkä, minulla ei oikeastaan ole aavistustakaan. Minulla on vain heikko muisto eräästä reportaasista sisustuslehdessä muutama vuosi sitten. Olen myös nähnyt muissa reportaaseissa, että sokkeleita on jätetty pois, mutta epäilen, että silloin on kyseessä muuratut seinät. Lasten riehumisen vuoksi pitäisi varmaan ainakin suojata nurkat ja muut alttiit kohdat. Onko listoilla jokin erityinen nimi ja mitä mittoja on saatavilla?

Totte_S
Ei aavistustakaan mikä niiden oikea nimi on, mutta ne ovat noin 2400 pitkiä ja jokaisella sivulla 4-5 cm, rei'itettyjä. Rakennustarvikeliike varmaankin tietää. Suosittelen niitä lämpimästi ulkokulmiin.

Kiitos vinkeistä ;D

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.