14 324 lukukertaa ·
10 vastausta
14k lukukertaa
10 vastausta
Valmiiksi maalattujen listojen väri
Hei,
Olen maalannut katon ja seinät raakanvalkoiseksi ja haluaisin nyt kattolistat ja jalkalistat samaan väriin. Kun etsii, näyttää siltä, että kaikki valmiiksi maalatut listat ovat kellertävänvalkoisia 0502Y (Tukholman valkoinen / Antiikkivalkoinen).
Tietääkö joku, myykö joku täysin valkoisia listoja?
Terveisin
Dan
Olen maalannut katon ja seinät raakanvalkoiseksi ja haluaisin nyt kattolistat ja jalkalistat samaan väriin. Kun etsii, näyttää siltä, että kaikki valmiiksi maalatut listat ovat kellertävänvalkoisia 0502Y (Tukholman valkoinen / Antiikkivalkoinen).
Tietääkö joku, myykö joku täysin valkoisia listoja?
Terveisin
Dan
Ostan yleensä maalaamattomia tai maalaan uudelleen listat, jotka ovat siinä sävyssä, jonka haluan.
Etkö aio maalata listoissa?
Onko katto ja seinät samanväriset, valitsisin saman värin katon ja lattialistojen välillä.
Miten ajattelit tehdä lattialistoille?
Miten ajattelit tehdä lattialistoille?
On pieni pieni harmaan vivahde seinässä, joten luulen, että voin maalata kattolistat joko katto- tai seinämaalilla ilman, että se näyttää oudolta. Suunnitelmana oli ostaa valmiiksi maalatut lattialistat, mutta kun aion kuitenkin maalata ruskeaksi petsatut ikkunat valkoisiksi samassa huoneessa, niin ehkä on helpointa käyttää maalaamattomia listoja ja sitten maalata ne samaan sävyyn kuin ikkunat.
Yleensä kattolistat maalataan kattomaalilla ja lattialistat samalla värillä kuin ovien ja ikkunoiden karmit.
Ole hyvä, laita mielellään muutama kuva lopputuloksesta 
Tyylikkäintä on kai, jos verhous on samanvärinen kuin ovi/ikkuna.
Yhä useammat rakennustarvikeliikkeet pitävät varastossa listoja 0500 nykyään.
Yhä useammat rakennustarvikeliikkeet pitävät varastossa listoja 0500 nykyään.
Klikkaa tästä vastataksesi