Olen miettinyt betonitasoa keittiöön. On olemassa useita ketjuja, jotka käsittelevät tätä aihetta, mutta pohdin silti......
Useimmat kirjoittavat, että he ovat käyttäneet sementtiä tai betonia. Pitääkö se todella paikkansa? Minulle on sanottu, että pitäisi käyttää tasoituslaastia samanlaisen pinnan saamiseksi, mutta paljon kevyemmällä painolla.
Onko tämä vain käsitteiden sekaannusta? Onko täällä joku tasoituslaastia erikoistuva, joka voi sanoa puolesta tai vastaan??
Sementti on sideaine, jota löytyy betonista, tasoiteseoksesta, laastista jne. Vain selventääkseni tämän asian sinulle.
En usko, että tasoiteseos antaisi kevyemmän työtason, ehkä marginaalisesti, mutta paljon kalliimmalla.
Olisin ehdottomasti käyttänyt valmista betoniseosta, eli sementtiä ja hiekkaa sekoitettuna ja säkissä, jonka itse sekoitan veden kanssa. Lisäksi kävisin läpi kaikki keskustelut työtasojen valamisesta täällä ensin!
Ja käytä sekoitinta! Minä sekoitin käsin betonin ulkopöydän kannelle puoliksi epäilyttävällä tuloksella (kelpaa ulkona työpöydäksi, mutta ei työtasoksi). Ja värisytä/naputa enemmän kuin luulet saadaksesi pois kuplat/huokoset pinnasta.
Tein tv-tason päällyksen tavallisesta hienobetongista Beijeriltä. Siitä tuli 1400mm x 500mm x 40mm ja sen paino oli valmiina noin 65kg. Ota huomioon koko ja erityisesti paksuus ennen aloittamista, jotta jaksat siirtää sitä. Jälkikäteen ajatellen olisin tehnyt siitä 25-30mm paksun.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.