2 026 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Valaa putkille!
Olisin varmaankin ottanut "vanlig" betonia, kuten grovbetong från byggmax tai vastaavaa, luulen. EPS-betoni ei varmaankaan tarjoa suurempaa eristysarvoa noin pienelle pinta-alalle.
Pohdin vähän sinun viemäriputkiesi vetämistä, se näyttää hieman vaikeasti puhdistettavalta..? Vai olenko se vain minä, joka ajattelee niin?
Pohdin vähän sinun viemäriputkiesi vetämistä, se näyttää hieman vaikeasti puhdistettavalta..? Vai olenko se vain minä, joka ajattelee niin?
Lisään, että kellari on lämmitetty alapuolelta.cheetah1 sanoi:Olin luultavasti käyttänyt "tavallista" betonia, kuten karkeabetonia rakennusliikkeestä tai vastaavasta, uskoisin. EPS-betoni ei varmaankaan anna suurempaa eristysarvoa tuolla pienellä alueella.
Mietin hieman viemäriputkistojasi, ne näyttävät hieman vaikeasti puhdistettavilta..? Vai olenko ainoa, joka ajattelee niin?
Miten ajattelet vaikeasti puhdistettavaa? 50 putki allaskalusteeseen?

Joskus voi olla helpompaa käyttää 2 kpl 45or putken puhdistuksen kannalta. Mutta kuten sanottu, 90 mutkat toimivat myös.
Nyt olet varmasti jo ehtinyt tehdä kylpyhuoneen valmiiksi, mutta on hyvä tietää, että ei ole sallittua tehdä juomavesiputkien liitoksia seinään ilman tarkistusluukkua. Ehkä sinulla kuitenkin on sellainen?
Ne eivät ole parempia kuin mikään muu, joten ne eivät myöskään ole sallittuja. On ok rakentaa lämmitysputkien liitoksia, mutta ei käyttövesiputkien liitoksia. Niiden täytyy olla tarkastettavissa ulkoapäin, muuten voit saada merkittäviä vesivahinkoja.
Klikkaa tästä vastataksesi