298 lukukertaa ·
10 vastausta
298 lukukertaa
10 vastausta
Valaa laatta Eps:llä
Hei!
Olen poistanut välipohjat yli 100 vuotta vanhasta talosta huonon ylläpidon vuoksi.
Päätin täyttää Leca:lla, asentaa solumuovisen lattialämmityksen. Nyt kysymys
Voinko käyttää eps:ää laattaan? Noin 7-10 cm paksu. 60 m2
Terveisin
Olen poistanut välipohjat yli 100 vuotta vanhasta talosta huonon ylläpidon vuoksi.
Päätin täyttää Leca:lla, asentaa solumuovisen lattialämmityksen. Nyt kysymys
Voinko käyttää eps:ää laattaan? Noin 7-10 cm paksu. 60 m2
Terveisin
Miksi haluat valaa sen rakenneaineena?A AlbinJO sanoi:
Betoni olisi kai parempi sekä kestävyyden että taloudellisuuden kannalta.
Ajattelin ehkä ottaa betoniauton, mutta kun auton kouru ei yllä, tarvitaan pumppuauto. En ole vielä tarkistanut pumppuauton hintaa. Ajattelin vain, onko joku muu tehnyt jotain vastaavaa.J Jansson69 sanoi:
Sinun täytyy valaa rakenne raudoituksella, joten unohda EPS-betoni. Se on hyvä täyte, joka antaa hieman eristystä, mutta ei ole hyvä valinta sinun tapauksessasi. Lisäksi täytyy lattialämmitysvalaa EPS:n päälle, ja se tulee kalliiksi.A AlbinJO sanoi:
Okei, kiitos vastauksesta! Voinko käyttää EPS:ää solumuovin päällä tasoittaakseni tason solumuovilevyjen päällä?J Jansson69 sanoi:
Ei, se menee vain muruksi kun kävelet ja armeeraat ja asennat lattialämmityksen, veden jne..A AlbinJO sanoi:
Korkeutta säädetään leca-pallojen avulla ennen kuin laitat solumuovin paikoilleen..
Klikkaa tästä vastataksesi