Hei!
Olen poistanut välipohjat yli 100 vuotta vanhasta talosta huonon ylläpidon vuoksi.
Päätin täyttää Leca:lla, asentaa solumuovisen lattialämmityksen. Nyt kysymys
Voinko käyttää eps:ää laattaan? Noin 7-10 cm paksu. 60 m2
Terveisin
 
J
A AlbinJO sanoi:
Terve!
Olen poistanut välipohjan yli 100 vuotta vanhasta talosta huonon ylläpidon vuoksi.
Päätin täyttää lecasoralla, laittaa solumuovia lattialämmitykseen. Nyt kysymykseen
Voinko käyttää EPS:ää laattaan? Noin 7-10 cm paksu. 60 m2
Terveisin
Miksi haluat valaa sen rakenneaineena?
Betoni olisi kai parempi sekä kestävyyden että taloudellisuuden kannalta.
 
Et voi käyttää eps-betonia lattialämmityksen kanssa.
 
J Jansson69 sanoi:
Miksi haluat valaa rakenteen sillä?
Onhan betoni sekä kestävämpi että taloudellisesti järkevämpi vaihtoehto..
Ajattelin ehkä ottaa betoniauton, mutta kun auton kouru ei yllä, tarvitaan pumppuauto. En ole vielä tarkistanut pumppuauton hintaa. Ajattelin vain, onko joku muu tehnyt jotain vastaavaa.
 
Jarlingar Jarlingar sanoi:
Et voi käyttää eps-betonia lattialämmityksen kanssa.
Kiitos vastauksesta!
 
J
A AlbinJO sanoi:
Ajattelin ehkä ottaa betoniauton, mutta kun auton kouru ei yllä perille, tulee pumppuauto. En ole vielä tarkistanut pumppuauton hintaa.
Ajattelin vain, jos joku muu olisi tehnyt jotain vastaavaa
Sinun täytyy valaa rakenne raudoituksella, joten unohda EPS-betoni. Se on hyvä täyte, joka antaa hieman eristystä, mutta ei ole hyvä valinta sinun tapauksessasi. Lisäksi täytyy lattialämmitysvalaa EPS:n päälle, ja se tulee kalliiksi.
 
J Jansson69 sanoi:
Sinun täytyy valaa rakenteen vahvikkeineen, joten unohda EPS-betoni. Se on hyvä täyttö, joka antaa vähän eristystä, mutta ei ole hyvä tässä tapauksessa. Lisäksi EPS:ään on levitettävä tasoitemassa, ja se tulee kalliiksi.
Okei, kiitos vastauksesta! Voinko käyttää EPS:ää solumuovin päällä tasoittaakseni tason solumuovilevyjen päällä?
 
J
A AlbinJO sanoi:
Okei kiitos vastauksesta! Voinko käyttää EPS:ää solumuovin päällä tasoittaakseni tason solumuovilevyjen päällä?
Ei, se menee vain muruksi kun kävelet ja armeeraat ja asennat lattialämmityksen, veden jne..
Korkeutta säädetään leca-pallojen avulla ennen kuin laitat solumuovin paikoilleen..
 
J Jansson69 sanoi:
Ei, se muuttuu vain murusiksi, kun menet ja vahvistat ja asennat lattialämmityksen, veden jne.
Korkeutta säädetään leca-palloilla ennen kuin asetetaan solumuovia..
Eroa muutama sentti kylpyhuoneessa ja on 2 lavallista eps ylitse. Saa olla pumppuauto tähän.
 
A AlbinJO sanoi:
eps på cellplasten
Niin kauan kuin olet lattialämmityksen alapuolella, voit tehdä niin.
Et saa missään nimessä valaa lattialämmitystä eps:ään.
 
J
A AlbinJO sanoi:
Eroaa muutama senttimetri kylpyhuoneessa ja minulla on 2 lavallista EPS yli. Täytyy tilata pumppuauto tähän
Myy nuo säkit jollekin, joka tarvitsee niitä, sillä tulee vain roskaa, jos valetaan solumuovin päälle 0-20 mm EPS.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.