1 410 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Vaimentaa ääntä naapurista
Asun rivitalossa, jossa meidän olohuoneen seinä on yhteydessä naapurin varastoseinään.
Haluaisin mielelläni vaimentaa varastosta tulevia ääniä jollain tavalla, mieluiten menettämättä merkittävästi tilaa omassa olohuoneessa.
Olen miettinyt akustisia paneeleja, jotka vaikuttavat olevan suosittuja, mutta kysymys on, pitäisikö niiden sijaita naapurin varastossa, jotta ne suojaisivat sieltä tulevalta ääneltä. Vai miten se toimii? Muita vinkkejä?
Haluaisin mielelläni vaimentaa varastosta tulevia ääniä jollain tavalla, mieluiten menettämättä merkittävästi tilaa omassa olohuoneessa.
Olen miettinyt akustisia paneeleja, jotka vaikuttavat olevan suosittuja, mutta kysymys on, pitäisikö niiden sijaita naapurin varastossa, jotta ne suojaisivat sieltä tulevalta ääneltä. Vai miten se toimii? Muita vinkkejä?
Kaksoiskerros 12,5 mm kipsilevyä limittäin siirretty 15-30 cm ja runsaasti kipsilevyruuveja 15 cm välein koko pinnalle molempien kipsikerrosten ja seinän läpi, muodostaen liitoksen, rakennettu äänieristetty kotiteatteri tällä tavalla ja kipsin massa ja liitostekniikka ottaa käytännössä kaikki taajuudet, sitten tasoite ja maali tai tapetti, kipsilevy ja kipsilevyruuvit ovat erittäin halpoja ja vievät vain vähän alle 3 cm seinän syvyydestäGrönAnna sanoi:
Asun rivitalossa, jossa meidän olohuoneen seinä on yhdistetty naapurin varaston seinään.
Haluaisin mielelläni vaimentaa ääniä varastosta jotenkin, mieluiten ilman että menettää huomattavasti tilaa omassa olohuoneessa.
Olen miettinyt akustisia paneeleita, jotka vaikuttavat olevan suosittuja, mutta kysymys on, eikö niiden pitäisi olla naapurin varastossa estääkseen sieltä tulevaa melua. Tai miten tämä toimii? Muut vinkit?
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi