Y
Minulla on pannuhuone, nokinen, jossa seinillä ja katossa on erityisiä kipsilevyjä. Aion nyt poistaa pannun jne ja tehdä kodinhoitohuoneen...

Kysymys on, kuinka saan kaiken noen pois helpoimmalla tavalla, koska pelkkä maalaaminen tuntuu vähän epäluotettavalta.

Vai pitäisikö vaihtaa kipsilevyt toisenlaisiin ehkä?

Kiinnitä vielä yksi kerros kipsilevyä päälle! Kaksoiskipsi ei ole koskaan haitaksi pannuhuoneessa.

Y
Mja en ole kovin innokas tekemään tulevasta pesutupastani vielä pienempää... Mutta onhan olemassa melko ohuita korjauslevyjä, muistaakseni, joten ehkä se ei olisi koko maailmanloppu.

Mutta sitten on myös vähän haju, kaikki noki voi olla syvällä levyissä ja voi jatkaa vainoamista?

Oletko ainakin varma että se on kipsiä eikä eterniittiä? Joka tapauksessa poistaisin sen varmistuakseni hajusta.

Y
Minulla oli maalari täällä ja hän kannusti minua vaihtamaan, hän kyllä piti nykyisestä tuoksusta mutta kertoi kuinka yksinkertaista on vaihtaa levyt, joten niin varmaan tehdään... Ne eivät varmaankaan maksa liikaa, toivon mukaan.

Kuinka suuri se on ja kuinka monesta levystä on kyse? Ovatko saumat tasoitettu vai näkyvätkö ruuvit?

Jos saumat eivät ole tasoitettu, niin on helppo homma purkaa ja laittaa uudet, eikä se maksa paljoa myöskään. Kun sanot, ettet halua tehdä vähempää oletan, että se ei ole kovinkaan suuri, joten kustannukset ovat luultavasti vähäiset.

Muuuuttaaa. Jos käytät aikaa koko homman pesemiseen, mikä ei vie kauan ottaen huomioon pinta-alan, niin muutama kierros tasoitetta ja maalaritela eivät myöskään olisi huono ajatus.

Mitkä ovat olosuhteet?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.