Olen tekemässä vanhan viehättävän talon 1900-luvun alusta peräisin olevaa remonttia. Nyt haluan pohtia laajennusta, joka on veranta/parveke/sisäänkäynti. Edelliset omistajat vaihtoivat pylväät tukematta laajennusta, mikä on todennäköisesti johtanut siihen, että kaikki on vähitellen vajonnut jokaisen vaihdetun pylvään kohdalla! Parvekkeen lattiassa on noin 3 cm kaltevuus per metri. Uudet pylväät ovat lisäksi huonosta puutavarasta. Halkeamat ja vääntyneet pylväät. Laajennuksen palkisto on myös huono. Joten minun täytyy tehdä työ uudelleen. Haluan nostaa laajennuksen katon noin 5 cm ja sitten vaihtaa pylväät ja tehdä uudet lattiat sekä parvekkeella että sisäänkäyntitasolla. Miten tämä tehdään? Ajattelen sijoittaa kolme tunkkia tai tukea kuvan mukaisesti ja sitten nostaa katon. Kuvittelen, että se narisee ja pitää ääntä, mutta sen pitäisi onnistua. Mistä löytyvät työkalut tähän?

• Vanha talo, jossa on punainen tiilikatto ja vaalea ulkoverhoilu, parveke ja epämuodostuneet tukipilarit. Kuvassa merkintä "Domkraft eller stämp här?
Tunkit löytyvät biltemasta edullisesti (tyyliin 89:-), käytä sitten tavallisia telineputkia ja tilapäistä "välipalkkia" jotta et tuhoaisi nykyistä, näkyvää palkkia. Vain pumppaa ja vaihda tolpat. Itse olen poistanut kosteuden 1,1/5 kerroksisessa talossa tällä tavalla, jotta voisin vaihtaa talon alajuoksun, käytin samaa periaatetta. Jos natisee huolestuttavan paljon, niin käy uudelleen biltemassa ja täydentää yhdellä tai kahdella tunkilla lisää. Jos spiraalien pituus ei riitä, aseta vain pituusliittimet väliin. Voit melko pian laskea sen, mitä aiot nostaa, ja uskon, että jokainen tunkki kestää noin kaksi tonnia, joten jaa kokonaispaino tarvittavien tunkkien määrällä. Jatka vain ja näytä valmis tulos kun se on valmis. // Mixar´n

• Tykkään
Svenpercy ja 1 muu
  • Laddar…
Vinkki: Liimaa tolpat yhteen, jotta ne pysyvät suorassa. Tee kaikki puutyöt painekyllästetystä puusta.

Milkshaken
Kysy alueesi konevuokraamosta, onko heillä skruvstämp... niitä käytetään betonivalussa lattialaattoihin, ja ne kestävät erittäin suuria kuormia... Laita vain sorkkarauta kahvaan tai joskus ketju,,, sitten vain pyörität siihen korkeuteen kuin haluat.....

Näin me teimme. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Meillä oli jokaisessa pilarissa alaosa metristä mädäntynyt. Kaikki vuokrattu Cramosta.

• Vanha puutalo remontissa; alimmista metreistä pilarit tuettu ja rakennustellingit paikalla; käyttöön otettu vuokrattuja välineitä.
  • Vanhan talon pääsisäänkäynti, jossa on rakenteellisia tukipilarit korvaamassa mädäntynyttä puutavaraa. Rakennustyötä tekeillä, Cramosta vuokrattua.
Ongelma on, että maasta yläpalkkiin on 6,5 metriä. Olen tarkistanut yhden vuokrausyrityksen kanssa. Heillä ei ollut niin pitkiä pilaria. Olen kysynyt Ramirentiltä ja Cramolta. Katsotaan mitä he sanovat.

Muuten tämä toimii hyvin,

• Työmiehet seisovat epävakaalta näyttävän rakennustelineen päällä, joka on rakennettu öljytynnyreistä, puupalkeista ja laudoista.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.