Hei!

Mietin, miten parhaiten vahvistaisi kipsilevyjen ulkokulman, joka on 135 astetta. Näissä kulmissa ei ole viistettyjä reunoja. Olen käyttänyt lasikuitunauhaa muissa saumoissa ja muovisia kulmalistoja 90 asteen kulmissa.

Voiko käyttää lasikuitunauhaa tai ehkä paperinauhaa? Vai pitääkö vain kitata hulluna? Miten te muut olette tehneet?

Cheesen
catherineb catherineb sanoi:
Hei!

Mietin, miten parhaiten vahvistetaan kipsilevyjen ulkokulma, joka on 135 astetta. Näissä kulmissa ei ole viistoreunoja. Olen käyttänyt lasikuitunauhaa muissa saumoissa ja muovikulmalistoja 90 asteen kulmissa.

Voiko käyttää lasikuitunauhaa tai ehkä paperinauhaa? Vai vain tasoittaa reilusti? Miten te muut olette tehneet?
Parhaat saumat talossamme ovat juuri nuo 135-asteiset. Ne on paperinauhalla vahvistettu, tasoitettu ja maalattu.
Mutta jos haluaa hienot kulmat vielä viiden vuoden päästä, kannattaa laittaa lista päälle.
Seinäkulma kotona, jossa on 135 asteen nurkkaus, paveremsa ja maalattu pinnaksi; Puupaneelin vieressä oleva lista näyttää siistin viimeistelyn. 135 asteen nurkka seinässä, listalla peitetty; sileä ja maalattu pinta.

• Tykkään
rävlyan
  • Laddar…
Mazen Mazen sanoi:
Olen käyttänyt tätä 90° kulmassa, mutta se on melko joustava, joten sen pitäisi toimia myös 135°:ssa

[linkki]
Täydellistä, jotain sellaista etsin!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.