Ajattelen rakentaa vaatekaappini kulmaan niin, että toinen sivu on 228 cm ja toinen 220 cm. Kummassakin osassa tulee olemaan 80 cm ja 40 cm moduuli, ja loput ovat vaatetangot (kulmassa). Olen tilannut liukuovet himmeästä lasista yritykseltä, jonka nimi on Kvik. Nyt etsin sisustusta tähän ja olen löytänyt yrityksen nimeltä Mirro. Onko kenelläkään teistä kokemuksia heistä?
 
Kyllä, mutta ei varsinaisia vaatekaapin sisusteita, vain peililiukuovet ja ne olivat erittäin hyvää laatua.
Ystävällisin terveisin, stenhus05
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.