S
Vaikea nähdä tuollaiselta lähikuvalta. Voitko ottaa kauempaa?
 
Miksi lauta on kiinnitetty sinne maalaamatta?
 

Paras vastaus

Ei, sitä ei ole asennettu oikein lainkaan.
Ystävällisin terveisin, puuseppä ja ammattimainen ikkuna- ja oviasentaja.
 
  • Tykkään
1
  • Laddar…
P
A andthe sanoi:
Miksi lauta on paikassa, jossa se on kiinniruuvattu, maalaamaton?
Talo toimitettiin maalaamattomana "tiiviisti ulkopuolelta"
 
P
V verktygsgurun sanoi:
Ei, se ei ole asennettu ollenkaan oikein.
Terveisin puuseppä ja ammattitaitoinen ikkuna- ja oviasentaja.
Pellin tulisi asentaa ennen karmia ja mennä alle, kuten se on tehty kaikissa ikkunapelleissä:
Ikkuna, jossa näkyy puinen ikkunan karmit ja alumiininen vesipelti, joka on asennettu karmien alle viemään vettä pois.
 
S
Ovatko nämä kaksi eri ikkunaa, jotka olet valokuvannut? En ymmärrä sitä
 
Ensimmäinen kuva on oven kynnys, toinen kuva on ikkuna.
 
  • Tykkään
SvanteC ja 1 muu
  • Laddar…
P
Ensimmäisessä kuvassa näkyy miltä se näyttää kaikkien ovien, terassinovien ja ikkunoiden alla, jotka menevät alas asti perustukseen. Väärin asennettu minun mielestäni.
Toisessa kuvassa näkyy miltä se näyttää kaikkien ikkunoiden kohdalla. Oikein tehty minusta.
Haluan vain kannatusta ennen kuin aloitan prosessin rakennusmiestä vastaan.
 
palarsson65 sanoi:
Ensimmäinen kuva näyttää, miltä näyttää kaikkien ovien, terassiovien ja ikkunoiden alla, jotka menevät suoraan laattaan. Väärin asennettu minun mielestäni.
Toinen kuva näyttää, miltä kaikilla ikkunoilla näyttää. Oikein tehty mielestäni.
Haluan vain tukea, ennen kuin aloitan prosessin kirvesmiestä vastaan.
Ikkuna on oikein, mutta ovi on väärin.
Jotta pellille voidaan tehdä oikea nostettu reuna, sillä täytyy olla takareuna. Takareuna myös vakauttaa pellin.
 
  • Piirros muistiinpanolehdellä, joka kuvaa bleckin oikeaa nostotapaa ja osoittaa puuttuvaa takareunaa stabiliteetin vuoksi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.