Hei,
Olen valmistelemassa autotallin ja talon paneelinvaihtoa.
Meillä tulee olemaan vaakasuora paneeli, jos sillä on merkitystä, mutta pitäisi päättää, kierrättääkö vai naulataanko?
Haluaisin yksinkertaisimman/nopeimman asennustavan.
Jos valitsee naulat, onko yksinkertaisinta käyttää naulapistoolia?
Mitä mieltä olette täällä foorumilla?