Hei,
Olen valmistelemassa autotallin ja talon paneelinvaihtoa.
Meillä tulee olemaan vaakasuora paneeli, jos sillä on merkitystä, mutta pitäisi päättää, kierrättääkö vai naulataanko?

Haluaisin yksinkertaisimman/nopeimman asennustavan.
Jos valitsee naulat, onko yksinkertaisinta käyttää naulapistoolia?
Mitä mieltä olette täällä foorumilla?
 
naula+vasara
 
  • Tykkään
Tjrex ja 1 muu
  • Laddar…
Hei! Naulaaminen on helpointa ja nopeinta. Vuokraa Naulapyssy. On olemassa tosi hienoja akulla toimivia, jotka ovat täydellisiä paneelille.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.