Hei.

Sain juuri puhelun rakennusfirmaltamme koskien parkettilattiaamme. Ilmeisesti Tarkett on "varoitellut" vaahtera- ja pyökkiparketin asentamisesta lattialämmityksen yhteydessä. Onko kukaan täällä, jolla on mainittuja parkettilajeja, kohdannut ongelmia? Arvostaisin myös muiden mielipiteitä tästä.

Ystävällisin terveisin,
/Martin

Se liittyy ilmeisesti puulajiin eikä valmistajaan

"Puulajit pyökki ja vaahtera liikkuvat enemmän kuin muut puulajit eikä suositella lattialämmityksen yhteydessä"

Olen laittanut vaahteraa majaani ja voin vain vahvistaa, että se on mehukasta... kummallista kyllä, soitin monille lattiayrityksille ja he ylistivät vaahteraa juuri siksi, että se on niin kovaa, mutta varoittivat mäntyä ja pyökkiä, lämmön vuoksi... hm, kehen pitäisi luottaa ???

Hei taas.

Kävin eilen Golvpolenissa Malmössä ja keskustelin parkettilattiasta "ukkojen" kanssa. Varoitus lattialämmityksestä tietyillä puulajeilla koski vain sähköistä lattialämmitystä. Vedenlämmityksen yhteydessä ei ollut minkäänlaisia ongelmia. Huh! :)

No kirja ja mänty eivät näköjään toimi vedenlämmityksessä myöskään, ja minun tapauksessani ei vaahterakaan :'(.

• Tykkään
Maria Sellö
  • Laddar…
cattis sanoi:
Näyttäisi siltä, että koivu ja mänty eivät sovi vesilämmitykseen, eikä minun tapauksessani vaahterakaan :'(.
Toivottavasti olet väärässä :)

Vai niin, kenraali on laittanut mäntyä mökkiin vai...?

Ei vielä... Mutta pian.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.