Aion laajentaa vanhaa mökkiämme (parakki) ja mietin mitä laittaisin ulkoseiniin.
Ajattelin seuraavia vaiheita: Fasad-bärläkt-tuulensuojapaperi-koolaukset/eristys- ? - asennusväli-kipsilevy.
Mitä minun pitäisi laittaa?
Rakennusmuovi ei tunnu sopivalta, koska loput mökistä on vanhaa ja sisälämpötila laskee, kun emme ole siellä.

S
Olen varmaankin käyttänyt jonkinlaista diffuusioavointa eristystä, kuten puukuitua, iCelliä tai jotain vastaavaa, ja sitten höyryjarru sisäpuolella. Silloin uusi ei eroa vanhasta niin paljon.

• Tykkään
Joak
  • Laddar…
S Screew sanoi:
Olen varmaan käyttänyt jonkinlaista diffuusioavointa eristystä, kuten puukuitua, iCelliä tai jotain vastaavaa, ja sitten höyrynsulkua sisäpuolella. Silloin uusi ei eroa vanhasta niin paljon.
Mitä laitetaan höyrynsuluksi?
Lasketaanko lasivilla diffuusioavoin eristys?

S
S Snowmonster sanoi:
Mitä käytetään höyrynesteenä?
Lasketaanko lasikuitueristys diffuusioavoimeksi eristeeksi?
Höyryneste laitetaan sisäpuolelle, sama kuin höyrynsulku. Ilmaisin itseäni ehkä vähän hankalasti, diffuusioavoin on väärä sana, tarkoitin hygroskooppinen. Esim. sahanpuru, jota käytettiin ennen, on sitä. Muistaakseni lasikuitu ei ole hygroskooppinen.

Kiinnitä lauta alapuolelta johonkin. Laita puristin, kierrä (ruuvilla joka ei mene läpi), poista puristin, sahaa.

P Per-Elofsson sanoi:
Kiinnitä lauta alapuolelta johonkin. Laita puristin, ruuvaa (käytä ruuveja jotka eivät mene läpi), poista puristin, sahaa.
Luulen, että vastasit väärään ketjuun 😊

S Snowmonster sanoi:
Luulen, että vastasit väärään ketjuun 😊
Haha joo hitto.. näyttää siltä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.