Y
Minulla on pieni mökki puutarhatyökaluineen, mietin hieman saunan tekemistä toiseen päähän. Tai koko mökistä verstasta, tai autotallia. Lyhyesti sanottuna, en tiedä mitä tehdä sille tulevaisuudessa, mutta paneeli täytyy vaihtaa nyt.

Ajattelin repiä vanhat irti, kiinnittää tuulensuoja, sitten uusi paneeli... Silloin voisin laittaa eristeen sisäpuolelle, jos haluan sen myöhemmin. Ajattelin kuitenkin tarkistaa teiltä, ettei idea ole aivan hullu.

katso liitettä 173825
katso liitettä 173826

Viimeksi muokattu:
Oikolukuohjelma huomauttaa... kortla.

Tuulensuojalevy tai asfaboard kuulostaa hyvältä idealta.

• Tykkään
nisse64.is
  • Laddar…
S
älä välitä oikeinkirjoituksesta. kunhan viesti menee perille.
miltä seinän alaosa näyttää? sisäpuolella

Korjaa minua jos olen väärässä, mutta älä unohda ilmanväliä paneelin ja tuulensuojapaperin välillä.

S
Chrissofsweden sanoi:
Korjatkaa minua, jos olen väärässä, mutta älkää unohtako tuuletusrakoa paneelin ja tuulensuojapaperin välillä.
onhan niitäkin, jotka sanovat, että sitä ei tarvita

Olisin todella iloinen, jos se pitää paikkansa :)

Kuinka tarkka haluaa olla, riippuu varmaan vähän rakennuksen tarkoituksesta. Harvat rakentavat leikkimökkejään yhtä kehittyneiksi kuin talonsa - ja niin edelleen.

Rakensin pienen kanalan kesällä, kaukana kaikista sääntöjen mukaisuudesta. Råspont paneelina, diffuusiota avoin tuulensuoja, runkorakenne, eristys, diffuusiota avoin tuulensuoja, råspont sisäseinänä. Ei lämmitystä ja eristämättömät lankkuovet/luukut. Toistaiseksi se ei ole lahonnut pois, mutta ei se varmaan sadan vuoden päästäkään kestä, voin kuvitella. Maalattu öljyvärillä sisä- ja ulkopuolelta.

Y
Anna_H sanoi:
Oikeinkirjoitusohjelma huomauttaa... kortla.
Mutta kun googlaan, se ei korjaa vaan tarjoaa minulle sekä kuvia että YouTube-videoita kottlasta, vai onko molemmat sanat olemassa niin, että kottla on sisäseinät ja kortla on ulkoseinät?
https://www.youtube.com/watch?v=FzT0DhVU6MY

SBH sanoi:
unohda oikeinkirjoitus. kunhan viesti menee perille.
miten se näyttää seinän alaosassa? sisäpuolella
puu "hirsi" matalan muurin päällä

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.