3 276 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Uudet seinät kellarissa?
Hei,
aion remontoida kellaria, aloittaen huoneesta, jota käytetään peli- ja tv-huoneena. Tarvitsen lattian asennuksen ja seinien pystytyksen. Tällä hetkellä siellä on vain betoni/sementti seinät ja lattiat.
Kysymys kuuluu nyt:
Miten minun pitäisi pystyttää seinät? Ajattelin kiinnittää jonkinlaisen koolauksen seiniin, sitten asentaa vanerin ja sen jälkeen kipsilevyn päälle. Tuleeko siitä hyvä? Entä mahdollinen kosteus uuden seinän takana? Miten toimin silloin?
Oletan, että lattian kanssa tehdään samalla tavalla; koolausta ja lattia asennetaan hieman irti perustasta?
Kiitollinen vastauksesta.
aion remontoida kellaria, aloittaen huoneesta, jota käytetään peli- ja tv-huoneena. Tarvitsen lattian asennuksen ja seinien pystytyksen. Tällä hetkellä siellä on vain betoni/sementti seinät ja lattiat.
Kysymys kuuluu nyt:
Miten minun pitäisi pystyttää seinät? Ajattelin kiinnittää jonkinlaisen koolauksen seiniin, sitten asentaa vanerin ja sen jälkeen kipsilevyn päälle. Tuleeko siitä hyvä? Entä mahdollinen kosteus uuden seinän takana? Miten toimin silloin?
Oletan, että lattian kanssa tehdään samalla tavalla; koolausta ja lattia asennetaan hieman irti perustasta?
Kiitollinen vastauksesta.
Hei,
Aikaisemmin vanerilevy on naulattu suoraan seinään, ja se on sitten tapetoitu.
Olen irrottanut osan tästä seinästä ja vaikuttaa siltä, ettei kosteutta ole takana.
Kellarissa ei haise miltään.
Tiettävästi salaojitusta ei ole tehty viimeisen 10 vuoden aikana. Olen omistanut talon 2 vuotta.
Lattialla on vain huopa suoraan pohjalla.
Aikaisemmin vanerilevy on naulattu suoraan seinään, ja se on sitten tapetoitu.
Olen irrottanut osan tästä seinästä ja vaikuttaa siltä, ettei kosteutta ole takana.
Kellarissa ei haise miltään.
Tiettävästi salaojitusta ei ole tehty viimeisen 10 vuoden aikana. Olen omistanut talon 2 vuotta.
Lattialla on vain huopa suoraan pohjalla.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Har någon målat väggar i källaren med Biltemas Mur- och putsfärg?
Färg, Måla & Tapetsera -
Frågor om att måla källarens väggar
Färg, Måla & Tapetsera -
Lisätä paljon painoa taloon uusilla koolatuilla seinillä, joissa on OSB:ta ja kipsilevyä
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Källaren väggar , invändigt , puts
Stenhus -
Uudet seinät kellarissa.
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka