Hei, kuten monet kysyvät, onko se svartlim. Voi uskoa, että se on sitä.
Kysymys onkin, pitäisikö lähettää näyte tutkittavaksi asbestin osalta? Jos, niin minne?
Onko jotain muuta, mitä minun pitäisi miettiä, paitsi että ei pitäisi hioa....
Talo on vuodelta 1968.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.