Vähän jatkoa. Valitettavasti en ole vielä valmis, koska on niin vaikeaa saada stämp. Täytyy ottaa vapaata töistä, vuokrata peräkärry jne.

Mutta kunta hyväksyi rakennusilmoituksen, olen hakenut liimapuupalkin ja kaikki on avattu ja olen päättänyt, miten haluan sen olevan.

Ei tunnu enää monimutkaiselta tehtävältä :)

Avoin seinäaukko, jossa valkoinen tolppa ja puupintoja. Mukana käytävä, johon on säilytystilaa ja valoja. Rakennusprojekti meneillään.

• Tykkään
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
Ja tässä on tulos. Suurimman osan ajasta käytin vasemmalla ylhäällä olevaan eldosaan. Teräsputket ovat mukavia ja vakaita, kun ne ovat paikallaan. Jos niitä sen sijaan täytyy säätää edes vähän, se ei ole enää yhtä kivaa.

Itse palkki ei tuottanut ongelmia. 4 tukea kummallakin puolella nostivat ongelmitta lattialaudoituksen jonkin millimetrin, jotta sain hieman lisäpehmikkeitä ennen kuin se laskettiin takaisin alas.

Tosi tyytyväinen. Kiitos tuesta :)

Rakennustyömaa sisätiloissa, näkyvissä puusta rakennettu väliseinä, johtoja ja sähkörasia vasemmassa yläkulmassa.

• Tykkään
corre ja 1 muu
  • Laddar…
@Dsl: Hienoa seurata! :) Olen seurannut keskustelua ja aion lähipäivinä tehdä hyvin samanlaista kuin sinä olet tehnyt. Olen myös saanut apua tästä keskustelusta! Tämä on loistava foorumi!

• Tykkään
NiklasWa ja 1 muu
  • Laddar…
Fel av Åke sanoi:
@Dsl: Kiva jatkoa! :)
Olen seurannut ketjua ja aion keväällä tehdä hyvin samankaltaisesti kuin sinä.
Myös minä olen saanut apua tästä ketjusta!
Tämä on erinomainen foorumi!
Olen samaa mieltä siitä, että foorumi on erinomainen!

Vinkki, jonka sain rakentajakollegalta, oli mitata korkeus tarkasti ensin, jotta varmistetaan, että päätyy suurin piirtein samalle korkeudelle myöhemmin. Valitettavasti unohdin tämän itse, olin liian innostunut, kun kaikki tuet olivat paikoillaan.

Mahdollisesti olen nostanut kaiken hieman liikaa. Yläkerran parketissa on rakoja (tosin siellä oli jo rakoja ennenkin, joten en ole varma) ja olen saanut halkeaman juuri kypsettyyn olohuoneen kattoon, joka luultavasti liittyy tähän työhön.

• Tykkään
Fel av Åke
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.