24 376 lukukertaa ·
14 vastausta
24k lukukertaa
14 vastausta
Ulkopuolinen puukitti
Olen rakentanut puutarhapenkin ja pöydän painekyllästetystä puusta. Se tulee olemaan ulkona ympäri vuoden. Olisi mukavaa voidella umpeen kaikki ruuvinreiät jne., mutta en tiedä, mitä kittiä voin käyttää. Näyttää siltä, että puukitti on tarkoitettu vain sisäkäyttöön. Voiko sitä silti käyttää? Olen myös huomannut joitakin halkeamia puurakennuksen julkisivussa, voinko siinä tapauksessa käyttää tavallista puusepänkittiä siihenkin?
Ne kokeilut, joita olen nähnyt, ovat kestäneet huonosti. Ulkopuutavara vaihtelee sen mukaan, kuinka kosteaa se on, ja kitti ei tee sitä vaan irtoaa.
Ulkoliima ja sahanpuru?
Itse olen ruuvannut irti yhden ruuvin kerrallaan ja korvannut liimatuilla puutapeilla. Eihän siitä näkymätöntä tulekaan.
/ATW
Ulkoliima ja sahanpuru?
Itse olen ruuvannut irti yhden ruuvin kerrallaan ja korvannut liimatuilla puutapeilla. Eihän siitä näkymätöntä tulekaan.
/ATW
Kokeile ikkunakittiä?
Oi miten edistyksellistä, mutta varmasti siistiä! Kiitos, nyt tiedän, että tavallista kittiä ei pidä käyttää. Kiinnostavaa liima ja sahanpuru, mutta silloin luulen, että se saa silti olla hyvä sellaisenaan.A ArneTW sanoi:
Vai niin, onko ikkunakitti hyväksi todettu? Mitä on sahanpuru? Onko se sahauspölyä? Siinä tapauksessa voisin ehkä kokeilla sitä.G guggen sanoi:
Edellinen talomme rakensimme uudeksi.. vaakapaneeli halkesi paikoin kun se kuivui vähitellen, käytimme Nordsjö målarfog halkeamissa ja maalasimme sen jälkeen päälle, toimi erinomaisesti!
Putkilossa lukee, että sitä voidaan käyttää ulkona, mutta se tulisi maalata heti.
Terveisin Patrik
Putkilossa lukee, että sitä voidaan käyttää ulkona, mutta se tulisi maalata heti.
Terveisin Patrik
Kiitos vinkistäP Patrik.L sanoi:Meidän edellinen talomme rakensimme uudeksi.. vaakapaneli halkeili paikoitellen, kun se kuivui vähitellen, käytimme Nordsjö målarfog -massaa halkeamissa ja maalasimme sitten päälle, toimi erinomaisesti!
Tuubissa lukee, että sitä voi käyttää ulkona, mutta pitäisi maalata heti.
Ystävällisin terveisin Patrik
Klikkaa tästä vastataksesi