6 727 lukukertaa ·
4 vastausta
7k lukukertaa
4 vastausta
Ulkokipsilevy, asfaboard vai pahvi?
En ole nähnyt yhtään uutta taloa, jossa ei käytettäisi kipsilevyä?
Lisäksi sen kanssa on helppo työskennellä. Ulkoplex on myös hieman ohuempi, joten sen voi ottaa kummallekin kainaloon ja painaa seinälle....
Äänestän kipsin puolesta ja sitä minäkin asennan itse.
Lisäksi sen kanssa on helppo työskennellä. Ulkoplex on myös hieman ohuempi, joten sen voi ottaa kummallekin kainaloon ja painaa seinälle....
Äänestän kipsin puolesta ja sitä minäkin asennan itse.
Sitten et ole nähnyt meidän...
Halusimme kipsiä, mutta ilmeisesti kirvesmies ymmärsi väärin ja tilasi asfaboardia sen sijaan. Kukaan, jonka kanssa puhuimme, ei voinut mainita suuria haittoja asfaboardille, joten suostuimme itse asiassa siihen, että kirvesmiehet laittavat sen, mitä he olivat tilanneet, sen sijaan että olisimme olleet hankalia ja vaatineet palautusta ja uutta tilausta.
Gips kaikki viikon päivät. En pidä siitä, että seinällä on jotain pehmeää ja mukautuvaa. Siellä kaiken tulee olla rauhallista, hiljaista ja vakaata ja vain täyttää tehtävänsä......jureit sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi