Ulkoinen kipsi pitäisi olla hieman halvempaa kuin asfaboard. Etuna kipsissä on sen muodonsäilyvyys. Asfaboard voi helposti vääntyä.
 
En ole nähnyt yhtään uutta taloa, jossa ei käytettäisi kipsilevyä?

Lisäksi sen kanssa on helppo työskennellä. Ulkoplex on myös hieman ohuempi, joten sen voi ottaa kummallekin kainaloon ja painaa seinälle....:)

Äänestän kipsin puolesta ja sitä minäkin asennan itse.
 
En ole nähnyt yhtään uutta rakennusta, joka ei käytä kipsiä
Sitten et ole nähnyt meidän... ;)
Halusimme kipsiä, mutta ilmeisesti kirvesmies ymmärsi väärin ja tilasi asfaboardia sen sijaan. Kukaan, jonka kanssa puhuimme, ei voinut mainita suuria haittoja asfaboardille, joten suostuimme itse asiassa siihen, että kirvesmiehet laittavat sen, mitä he olivat tilanneet, sen sijaan että olisimme olleet hankalia ja vaatineet palautusta ja uutta tilausta.
 
jureit sanoi:
Då har du inte sett vårt heller.

Om man får välja på 12 mm följsam, isolerande, harmonisk och gosig asfa eller 12 mm kall, död, styv och smulig gips, vad väljer du då?
Gips kaikki viikon päivät. En pidä siitä, että seinällä on jotain pehmeää ja mukautuvaa. Siellä kaiken tulee olla rauhallista, hiljaista ja vakaata ja vain täyttää tehtävänsä......:)
 
Tietysti kipsi, jos saan itse valita! (kaikki päivät - koko vuoden - koko elämän).

JoGi
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.