30 530 lukukertaa ·
16 vastausta
31k lukukertaa
16 vastausta
Typerää naulata ulkovuoraus läpi ristikoolauksen JA seinärungon?
Siksi, koska silloin on naula, joka menee koko matkan seinäsääntöön asti.
Kun naula kylmenee -20 ja lämpenee +20, kosteus hiipii sääntöön.
Se tuntuu täysin tarpeettomalta.
Istuisiko yhtä hyvin, jos paneeli olisi vain naulattu spikläkt:ään, arvaan.
Onko kukaan samaa mieltä kanssani?
mvh
Kun naula kylmenee -20 ja lämpenee +20, kosteus hiipii sääntöön.
Se tuntuu täysin tarpeettomalta.
Istuisiko yhtä hyvin, jos paneeli olisi vain naulattu spikläkt:ään, arvaan.
Onko kukaan samaa mieltä kanssani?
mvh
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Hei!
Joo, pystylauta kiinnitetty sääntöjen ulkopuolelle.
Mutta koska naulat olivat tyyliin 70mm, ne menivät kokonaan sääntöihin asti, aivan turhaan.
Nyt kun on 50mm nauloja, niin kiinnitän pelkästään paneelin naulalaudoitukseen.
Täydellistä. (Toivottavasti paneeli ei vain irtoa naulalaudoituksesta.)
Ystävällisin terveisin
Joo, pystylauta kiinnitetty sääntöjen ulkopuolelle.
Mutta koska naulat olivat tyyliin 70mm, ne menivät kokonaan sääntöihin asti, aivan turhaan.
Nyt kun on 50mm nauloja, niin kiinnitän pelkästään paneelin naulalaudoitukseen.
Täydellistä. (Toivottavasti paneeli ei vain irtoa naulalaudoituksesta.)
Ystävällisin terveisin



