Olen rakentanut ulkokeittiön ja aion hioa ja käsitellä sen nyt.
Mietin, mitä hiomapaperia minun tulisi käyttää, märkää vai kuivaa, ja mikä karkeus? Ajatuksena on hioa käsin.
Sen jälkeen se täytyy käsitellä, ja olen lukenut, että siihen on erilaisia menetelmiä. Joten kysymykseni on, pitäisikö minun käyttää betoniöljyä vai impregnoida ’Akemi Antifläck Nano-effect’?
Ulkokeittiö on ulkona ilman kattoa, joten sen tulee kestää kuumuutta, sadetta, rasvaa ja likaa sekä olla helppo puhdistaa.
Onko jollain ehdotuksia? Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Mitä aiot saavuttaa hiomisella? Käsinhionta pois päällimmäistä "pölyä" toimii vesihiomalla, mutta jos tavoitteena on saada esille ballastit (kivet), niin käsinhionta ei ole hyvä ratkaisu. Kiviöljyä olen käyttänyt keittiöpenkkeihini (en juuri Akemiä, mutta vastaavaa), ja on kyllä tarpeellista käsitellä pinta, olipa se sisällä tai ulkona.
Levyissäni on väripigmenttiä sekoitettuna sementtiin, mutta pigmentistä huolimatta... siitä tulee hieman tummempi väri kiviöljyn kanssa.
Mitä aiot saavuttaa hiomisella? Käsihiomalla voi poistaa aivan uloimman "pölyn" vesihiomalla, mutta jos olet aikeissa tuoda esiin ballastin (kivet), niin käsihionta ei ole silloin hyvä ratkaisu.
Kiviöljyä olen käyttänyt keittiötasoihini (en juuri Akemi, mutta vastaavaa), on välttämätöntä käsitellä pinta, oli se sitten sisällä tai ulkona.
Levyihini on sekoitettu väripigmenttiä sementtiin, mutta riippumatta siitä onko pigmenttiä vai ei... siitä tulee [kuva] vähän tummempi väri kiviöljyllä.
Kiitos vastauksesta ja kuinka kauniit sinun levyt ovat. Olen valanut keittiötasoni paikan päällä, joten siitä ei tullut kovin sileä. Ajattelin ja toivoin saavani sen paremmaksi hiomalla. Mutta ymmärrän, jos en saavuta sitä käsin. Tärkeintä on, ettei siitä tule niin likainen ja että voin pitää sen puhtaana, kun sitä käytetään.
Onko sinulla vinkkejä?
Olen käyttänyt Herdins Hårdvaxolja -kovaöjyä betonilevyssäni ulkona. Toimii erittäin hyvin suojana rasvaa ja muuta vastaan, ja levyni on erittäin karkea huonon valun vuoksi.
Olen käyttänyt Herdins Hårdvaxolja minun betonilevylle ulkona. Toimii erittäin hyvin rasvaa ja muuta vastaan suojaavana aineena, ja minun levy on erittäin karkeapintainen huonon valun vuoksi.
Joten et usko, että minun tarvitsee hioa? Riittääkö vain käyttää Herdins hårdvaxolja?
Kiitos vastauksesta ja mitkä hienot levyt sinulla on. Olen valanut keittiötasoni paikan päällä, joten siitä ei tullut niin sileä. Ajattelin ja toivoin, että saisin sen paremmaksi hiomalla. Mutta ymmärrän, jos en saavuta sitä käsin. Tärkeintä on, ettei se likaannu liikaa ja että voin pitää sen puhtaana, kun sitä käytetään.
Onko sinulla vinkkejä?
Sanoisin, että vuokraa hiomakone ja hio niin paljon, että olet itse tyytyväinen.
Mutta käsin hionta ei kyllä käy…siitä olen melko varma (been there done that)
Kivisuojaöljy on mielestäni paras vaihtoehto...se on hyväksytty elintarvikkeille.... .
Sanoisin, että kannattaa vuokrata hiomakone ja hioa niin paljon, että olet itse tyytyväinen.
Mutta ei voi hioa käsin....siitä olen melko varma (been there done that)
Kivenöljy on minulle suositeltavampi kuin mikään muu...se on elintarvikkeille hyväksytty.... .
kiitos, tarkistan tänään, onko kylässämme vuokrattavana hiomakonetta aloittaakseni sillä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.