Hei,

Olen vihdoin saanut pesukoneen paikalleen uudistettuun kylpyhuoneeseen. Nyt haluaisin asentaa työtason yläpuolelle (keltainen alue), linjassa pesualtaan kanssa ja sitten luoda jonkinlaisen säilytysratkaisun yläpuolelle (punainen alue). Minulla on muutamia kysymyksiä tähän liittyen:

- suosituksia vaaleasta työtason materiaalista, joka sopisi tähän?
- mistä voi tilata juuri tällaiseen muotoon sopivan mittojen mukaan, ja onko mahdollista saada levy valmiiksi toimitettuna kaapeleille ja vesiputkille tarkoitetuilla rei'illä?
- miten työtaso kiinnitetään?
- onko tämä kohtuullinen projekti ottaa tehtäväksi jollekin, jolla on rajoitettu rakentamiskokemus, vai pitäisikö minun palkata joku tähän?
- onko teillä ehdotuksia siitä, miten yläpuolella oleva säilytys voidaan rakentaa? Kumppani ehdottaa avohyllyjä, mutta itse ajattelen mittatilauksena tehtyä kaappia pölyltä suojautumiseksi (ja välttyäkseni näkemästä kaiken, mitä luultavasti laitamme hyllyille).

Kiitollinen ideoista ja palautteesta!

• Nyrenoverat kylpyhuone, pesukoneen päällä keltaisella merkitty taso ja punaisella merkitty varastointialue, laatat valkoisia.
G gbang sanoi:
...- suositus vaaleasta työtasomateriaalista, joka voisi sopia?
- onko teillä ehdotuksia, kuinka säilytystila yläpuolella voisi rakentaa?
Miksi työtaso? Voihan pyyhkeitä ym. asettaa/sijoittaa suoraan pesukoneen päälle.
Muussa tapauksessa levy, jossa on laminaatti, on sopivin ja halvin vaihtoehto.

Kuinka suuri haluttu kaappi yläpuolella on?
Leveys x syvyys x korkeus?
Se ei varmaankaan ulotu aivan pesukoneeseen/työtasoon asti?

KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
Miksi työtaso? Pyyhkeitä ym. voi helposti asettaa pesukoneen päälle. Muuten laminaattilevy voisi olla sopivin ja edullisin vaihtoehto.

Kuinka suuri yläkaapin tulisi olla? Leveys x syvyys x korkeus? Se ei kai ulotu aivan pesukoneeseen/työtasoon asti?
Työtason syy olisi lähinnä esteettinen. Haluan piilottaa pesukoneen letkut, enkä myöskään pidä nykyisestä muutaman senttimetrin korkeuserosta koneen ja altaan välillä.

Ajatukseni oli, että kaappi menisi koko matkan alas työtasoon. Miksi se olisi epäsopivaa?

Suunnitellun kaapin mitat ovat L38xS25xK117. Kaksi kuuden pakkauksen vessapaperirullaa menee vierekkäin ilman ongelmia. Ajattelen myös, että tämä sopisi hyvin pyyhkeille ja pesuaineille.

Viimeksi muokattu:
BirgitS
Miten aiot toimia, kun on aika huoltaa tai vaihtaa pesukone ja täytyy nostaa viemäriputki vesilukosta?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.