Hei kaikki taitavat foorumin jäsenet,
Olemme jakamassa yläkerran huonetta ja olemme suunnitteluvaiheessa.
Nyt pohdin mitä asioita pitäisi tehdä missä järjestyksessä ja tarvitsen vähän teidän neuvojanne.
Nykyinen huone on noin 30 neliömetriä lattiatilaltaan, pienemmällä walk in vaatekomerolla. Tämä on siis yläkerrassa, kuten mainittu, viistoilla seinillä. Vaatekomeron seinä pitäisi purkaa ja uusi seinä pystyttää keskelle. Siinä seinässä kulkee hieman sähköä vaatekomeron valaistukseen. Siinä minun kysymykseni on, pitäisikö ensin ottaa yhteyttä sähköasentajaan ja sitten purkaa, vai pitäisikö purkaa ensin, antaa johtojen roikkua katossa ja sitten ottaa yhteyttä sähköasentajaan vetämään sähkö uudelleen.
Paljon voi tehdä itse, mutta juuri sähkötyöt eivät ole sellaisia, joihin haluan ryhtyä, vaikka minulla on perusosaamista.
Ehdotukseni on katkaista virta, purkaa vanha seinä, korjata uusi ja sitten kutsua sähköasentaja, joka voi tehdä koko työnsä kerralla mukaan lukien uuden sähkön vetäminen.
Mutta voit aloittaa varaamalla sähköasentajan, jotta tiedät milloin hänellä on aikaa tulla
Kiitos panoksestasi. Tässä tulee toinen kuva. Seinä tulee menemään ikkunaryhmän keskellä. Elementti täytyy silloin siirtää vasemmalle ja vaihtaa pienempään. Onko joku tehnyt tämän aiemmin ja tietää, mitä se voisi maksaa, jos putkimies tekee työn?
Ajattelen nimittäin tehdä sen itse tarkoitetuilla putkitarvikkeilla ja pintasennuksella.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.