1 214 lukukertaa ·
8 vastausta
1k lukukertaa
8 vastausta
Tyhmä tyhmempi?
Rakensimme pienen seinäpätkän...jatkamalla vielä pienempää pätkää koolaustangoilla. Sitten ruuvasimme lastulevyt kiinni "seiniksi". Olen kitannut pari kertaa, mutta hetken kuluttua se halkeaa sauman kohdalla lastulevyn ja vanhan seinän välissä. Liikkuuko se niin paljon, että on mahdotonta saada halkeama pois?
Mietin, voisiko siihen laittaa sellaisen, joka laitetaan kipsilevyjen saumoihin...tyyliin...nauha. Luuletteko, että se toimisi?
Mietin, voisiko siihen laittaa sellaisen, joka laitetaan kipsilevyjen saumoihin...tyyliin...nauha. Luuletteko, että se toimisi?
Moderator
· Stockholm
· 57 860 viestiä
Luulen, että voi olettaa, että ilman remsa ei toimi varmasti, jos remsa toimii, niin se jää nähtäväksi.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 228 viestiä
Liimaa (ja ruuvaa) lastulevyt puurimoihin, niin vältät liikuntahalkeamat. Liimaa myös lyhyet sivut (lastureunat) toisiinsa.
Olen kokeillut erilaisia kudontatekniikoita puukuitulevylle. Mikään ei estä sitä liikkumasta ajan myötä, ainakaan vanhassa puutalossa. Ainoa, mikä vaikuttaa olevan vakaata muutaman vuoden jälkeen, on juuri kipsi. Jos välttämättä haluaa käyttää puukuitulevyä, niin lateksi toimii ainakin paremmin kuin kitti.
Klikkaa tästä vastataksesi