Griffeltavlan
Hei,

Tarvitsen apuanne erään pohdinnan kanssa.

Purimme yläkerran sisäkaton ja yläpuolella olevat laudat näyttivät melko epämiellyttäviltä.

Miksi ne näyttävät niin tummilta? Ovatko ne olleet pitkään ulkona ja sitten huollettu ja päätyneet kattooni? Monet laudat ovat lyhyitä ja lautojen leveydet vaihtelevat.

Yläpuolella on höyrynsulkupaperi ja eristys.

Talo itsessään on sekamelska eri puutavaraa ja materiaaleja, joista todennäköisesti kukaan ei ole maksanut. Monet kylän talot ovat tehty lähimmän tehtaan materiaaleista.

Mitä luulette?
Mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö minun hioa katto? Olen kokeillut, mutta mitään ei oikein tapahdu.

Aion matkustaa alas ja asentaa uuden sisäkaton.

• Tumma ja epätasainen puinen sisäkatto eri levyisillä laudoilla. Osa laudoista on kuluneita ja epäsäännöllisiä.
  • Vanhoja, tummuneita puulaudoituksia kattopaneelissa, jossa on useita eri leveyksiä ja sävyjä. Laudoitus vaikuttaa epätasaisesti kuluneelta.
  • Tumma, epätasainen puukatossa, jossa on vaihtelevan levyisiä lautoja; seinäpaneelit ja valkoista maalia kuvan vasemmassa reunassa.
Viimeksi muokattu:

Paras vastaus

On käytetty käytettyä puutavaraa. Ei ongelmaa. Jatka vain kuten ajattelit.

• Tykkään
Jonatan79
  • Laddar…
Griffeltavlan
Oldboy Oldboy sanoi:
Puuta on käytetty uusiokäyttöön. Ei ongelmaa. Jatka vain suunnitelmasi mukaan.
Vihdoin joku vastaa 😱
Kyllä, olen kiinnittänyt sen ylimääräisillä ruuveilla, koska monet laudat olivat löysällä.
Kiitos avusta!

• Tykkään
Oldboy
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.