2 358 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Tulpat ja pora - kysymys
Hei,
Mietin, ovatko kaikki keltaiset pluggar eri kaupoista samanlaisia, samat mitat jne.??
Kuinka porata betoniseinään, kun osuu metalliin sisällä?? Minulla on iskuporakone, mutta ajattelin ilman sitä. Käytäkö metalliporaa vai miten tehdään??
Kiitollinen kaikista vastauksista
Mietin, ovatko kaikki keltaiset pluggar eri kaupoista samanlaisia, samat mitat jne.??
Kuinka porata betoniseinään, kun osuu metalliin sisällä?? Minulla on iskuporakone, mutta ajattelin ilman sitä. Käytäkö metalliporaa vai miten tehdään??
Kiitollinen kaikista vastauksista
Plugg käytän vain erilaisia Fishersin valikoimien tai vastaavien valmistajien lajitelmia, niitä löytyy yleensä seinällinen oikeista rakennustarvikeliikkeistä.
Minun poravasarani katkaisee heikommin vahvistetut raudat, mutta kun se ei onnistu, olen porannut metalliporalla kun se on ollut mahdollista tai hakanut isomman reiän ja sahannut tiikerisahalla.
Minun poravasarani katkaisee heikommin vahvistetut raudat, mutta kun se ei onnistu, olen porannut metalliporalla kun se on ollut mahdollista tai hakanut isomman reiän ja sahannut tiikerisahalla.
Ajattelin, joskus tarvitsee porata vain yksi reikä, ja sitten sattuu osumaan harjateräkseen, en jaksa ottaa esiin poravasaraa, mietin, voisiko sen tehdä jotenkin toisin, kun käyttää ruuvinväännintä/iskuporakonetta.
Okei, eli kaikki keltaiset proput eivät ole samanlaisia toisin sanoen.
Okei, eli kaikki keltaiset proput eivät ole samanlaisia toisin sanoen.
Klikkaa tästä vastataksesi