Hei.

Minulla on tiiliseinä, jossa on oviaukko, joka minun pitäisi muurata umpeen. Minulla on tiiliä vieressä purkamastani seinästä, joita ajattelin käyttää. Nyt kysymys on, miten teen tämän parhaiten? Sekoitanko vain laastia ja isken sen kiinni?

Kaikki vinkit otetaan kiitollisesti vastaan!

Vanhan talon seinässä oleva avoin oviaukko, joka on valmis muurattavaksi umpeen tiilillä. Kuva esittää osittain puretun oven aukkoa ja näkyvän keittiön, jossa on puukaapistot, avoin ovi ja lattialla roskia.

Claes Sörmland
On vain revittävä karmit ja tarkistettava, että kynnyksen alla on jotain vakaata muurattavaa. Sitten otetaan kerros kerrokselta. Luotilanka/vesivaaka auttaa paljon, sillä on helppo mennä vinoon. Muutamat suorat rimat voivat myös olla hyödyllisiä.

Vaikea osa on sitten rappaus, jotta saadaan siisti seinä. Tai vaikea ja vaikea, se on sotkuista.

Claes Sörmland Claes Sörmland sanoi:
Se on vain ovenkarmien purkamista ja varmistaakseen, että kynnyksen alla on jotain vakaata mihin muurata. Sitten täytyy ottaa kerros kerrallaan. Luotilanka/vesivaaka auttaa paljon, koska siitä tulee helposti vinoa. Muutama suora rimoitus voi myös olla hyödyllistä.

Vaikea osa on sitten rappaaminen, jotta saadaan siisti seinä. Tai vaikeaa ja vaikeaa, se on sottaista.
Kiitos vastauksesta!

Nyt se on muurattu ja rapattu laastilla B.

Kuinka kauan tämän täytyy kuivua ennen kuin voin tasoittaa päälle? Käytetty noin 2-8mm laasti.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.