Mietin ostavani spontat virta, esim. 45x120, ja rakentaakseni mökin. Vaikeus, jonka näen, on tehdä kulmaliitokset, enkä oikein osaa tehdä niitä itse. Entä jos vain yhdistää kulmat sisäpuolella olevalla säännöllä kulmassa ja sitten kaksi kansilevyä ulkopuolella. Eikö sen pitäisi pysyä melko hyvin vai kuulostaako se tyhmältä idealta?
Se on siis kuin kuvassa kulmissa, ylhäältä katsottuna, suurin piirtein ainakin, ei mittakaavassa.