N
Mietin ostavani spontat virta, esim. 45x120, ja rakentaakseni mökin. Vaikeus, jonka näen, on tehdä kulmaliitokset, enkä oikein osaa tehdä niitä itse. Entä jos vain yhdistää kulmat sisäpuolella olevalla säännöllä kulmassa ja sitten kaksi kansilevyä ulkopuolella. Eikö sen pitäisi pysyä melko hyvin vai kuulostaako se tyhmältä idealta?

Se on siis kuin kuvassa kulmissa, ylhäältä katsottuna, suurin piirtein ainakin, ei mittakaavassa.
 
  • Puupiirros, joka näyttää kulmaliitoksen ylänäkymästä: sisäosa sääntölevyllä ja ulkopuolella kaksi lautaa. Ei mittakaavassa.
hei idea ei ole huono.. mutta voi olla, joten täytyy tehdä kuten kun asennetaan perinteinen hirsimökki, että hirret menevät limittäin..
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.