Tilasin katokset Amazon.se-sivustolta, mutta varoitus toimituksen suhteen ennen joulua ja sen ympärillä, kun he käyttävät PostNordia, on paikallaan.

PostNord ei onnistunut toimittamaan katosta oikealle asiamiehelle useista asiakaspalvelusoitoista huolimatta. Näyttää siltä, että he eivät välitä asiakkaista ja keksivät tekosyitä!? Pakettiautomaatti keskuksessa kerrottiin, että on vähän kuin "venäläinen ruletti", onnistuuko toimitus...

Puuseppäni lähti kotiin, vaikka hän oli ajatellut asentaa katoksen, ja minun täytyy yrittää saada rahani takaisin, koska he väittävät, että olen palauttanut tuotteen, jota en ole edes saanut toimitettuna! Joten varoitus kaikille lähetyksille ennen joulua on paikallaan, kun tilaukset ovat tilaa vieviä!!!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.