Hei Svartjobbaren,
Jos sanot "gum," useimmat ymmärtävät, että tarkoitat vesieristettä. Mapeilla on ainakin. Minulla on hieman fixiä Puolasta rakennuskopissa, ja tarkistan sen päivänvalossa. Palaan asiaan myöhemmin.
terveisin
David
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.