2 184 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Tiiviste kylmävedon estämiseksi
Hei, olen asentanut uuden sisäoven ullakolta keittiöön, mikä drevi minun pitäisi käyttää, siellä on aika voimakas vedon tunne, koska kyseessä on kylmä ullakko, on 38 mm puuseinän ja ovenkarmit välillä. Talo on rakennettu vuonna 1948 ja vanha drevi oli pellavadrevi.
Peter
Peter
Olin jatkanut joka kerta pellavariveellä. Talossani olen (tähän mennessä) eristänyt ainoastaan pellavariveellä, selluloosalevyillä ja kutterinpurulla. Olen poistanut löytämäni mineraalieristeen.
Mahdollisesti voisit, jos tilaa on, täydentää tuulensuojapaperilla ullakon puolelta estääksesi vedon raoista.
Mahdollisesti voisit, jos tilaa on, täydentää tuulensuojapaperilla ullakon puolelta estääksesi vedon raoista.
Ei. Mutta en pidä fogskumista monista syistä. Enimmäkseen siksi, että olen konservatiivinen. 
On takuulla niitä, jotka tuhahtelevat tällaiselle johtopäätökselle, mutta olen silti sitä mieltä.
Mutta täytyy sanoa, etten ole johdonmukainen. En esimerkiksi vedä uutta viemäriä valuraudasta, venttiiliakselia asbestilevyistä tai rautaputkia käyttövesille. Kylpyhuoneemme on esimerkki suuresta poikkeuksesta periaatteisiini. Siellä on muovimatto. Kipsiseinät. On itse asiassa hieman solumuovia kylmäsillan katkaisua varten vinokaton alla. Mutta muuten yritän pitäytyä puhtaissa materiaaleissa, joihin ei ole lisätty liikaa aineita kuten liimaa ja sideaineita.
Mutta täytyy sanoa, etten ole johdonmukainen. En esimerkiksi vedä uutta viemäriä valuraudasta, venttiiliakselia asbestilevyistä tai rautaputkia käyttövesille. Kylpyhuoneemme on esimerkki suuresta poikkeuksesta periaatteisiini. Siellä on muovimatto. Kipsiseinät. On itse asiassa hieman solumuovia kylmäsillan katkaisua varten vinokaton alla. Mutta muuten yritän pitäytyä puhtaissa materiaaleissa, joihin ei ole lisätty liikaa aineita kuten liimaa ja sideaineita.
Klikkaa tästä vastataksesi