Olen rakentanut ulkona olevan dynaboxin. Siihen vuotaa hieman vettä ja haluan sen olevan täysin vedenpitävä. En löydä oikeanlaista muovia. Miksi kutsutaan sellaista muovia (tai muuta materiaalia), jolla voi tiivistää sisäpuolelta?

Onko sinulla kuva laatikosta? Luulen, että sinulla pitäisi olla kansi, joka on tiivistetty ulkopuolelta ja sitten reiät laatikon pohjassa, jotta mahdollisesti sisään tuleva vesi voi valua ulos.

• Tykkään
4774
  • Laddar…
4774
Osta halpa pressenning ja kiinnitä sisäpuolelle ja kanteen. Kiinnitä niittipistoolilla. Halpa ja tehokas.

A Avemo sanoi:
Onko sinulla kuva laatikosta? Luulen, että sinun pitäisi olla kansi, joka on tiivistetty ulkopuolelta, ja sitten reiät laatikon pohjaan, jotta vesi, joka mahdollisesti pääsee sisään, voi valua ulos.
Siinä on laatikko. Mitään ei saa päästä sisään, joten pohjassa ei tarvita reikää.

• Puisinen laatikko terassilla, kannen alla säilytetään retkipatjaa. Kansi auki, ulko-ovi vasemmalla ja ikkuna taustalla.
4774 4774 sanoi:
Osta halpa pressening ja kiinnitä sisäpuolelle ja kanteen. Kiinnitä nitojalla. Halpaa ja tehokasta.
Ei kovin siistiä kuitenkaan hehe. Haluan sen siistiksi.

• Tykkään
4774
  • Laddar…
M Förstagångsköparen sanoi:
Siellä on laatikko. Mitään ei saa päästä sisään, joten reikää ei tarvita pohjaan.
Haluatko puukannen sellaisena kuin se näyttää ulkopuolelta? Sanoisin, että paras tapa suojata pehmusteet on laittaa aaltopelti hieman ulospäin kaltevaksi kanteen ja vähän ylitystä. Jätä sitten sivut ja pohja sellaisiksi kuin ne ovat. Mutta se muuttaa ulkonäköä jonkin verran. Olen nähnyt ratkaisuja, joissa kannessa on jonkinlaisia muovisia lattiamattoja. Se voi myös toimia. Mutta ylitys on välttämätön.

On vaikea saada laatikko täysin vesitiiviiksi. Ja jos kumminkin onnistut, pehmusteet eivät koskaan kuivu, jos ne ovat vähän kosteat, kun laitat ne sinne. Huonoin mahdollinen lopputulos on, että lähes tiiviissä laatikossa on pieniä vuotoja. Esimerkiksi hakaset, saumat tai kannen ympärillä. Silloin pieniä määriä vettä voi päästä sisään. Mutta se ei voi haihtua pois.

Neuvoni on tiivistää kansi ulkopuolelta. Mahdollisesti myös sivut. Tämä voi mahdollisesti tehdä sisältäpäin. Mutta älä missään nimessä yritä tiivistää pohjaa.

M Förstagångsköparen sanoi:
Ei kovin tyylikäs kuitenkaan hehe. Haluan sen siistiksi.
Todella vaikeaa saada tällaisesta kömpelöstä laatikosta kaunista. Myytävät näyttävät usein makaavilta roskasäiliöiltä. Me itse laitamme tyynyt hyllylle pienen katon alle tai ripustamme ne.

Ohut filmivaneri sisäpuolella, jossa tiivistät saumakohdat ja on lista yläreunassa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.