Excel Excel sanoi:
Itse kiinnitin teräskiskot kulmaraudoilla seinään, käytin kahta per kisko. Vain eristys ylhäällä.

Sen jälkeen kaksi kerrosta kuituvahvistettua kipsiä ja sitten kaakeli.
Miten?

Excel
K Kris1 sanoi:
Miten?
ruuvilla

Excel Excel sanoi:
med skruv
Fiksu!
Mutta tarkoitin, miten kulma on kiinnitetty vasten sääntöä, jossa on vähän väliä
Excel Excel sanoi:
med skruv
Haha, fiksu. Tarkoitan enemmän, jätitkö seinän ja säännön väliin ilmarako. Joten kulmarauta toimii etäisyytenä.

Viimeksi muokattu:
Excel
Ilmarako muutaman sentin, rakennettu seinä ei ollut myöskään täysin suora.

Excel Excel sanoi:
Ilmarako muutaman sentin, muurattu seinä ei ollut myöskään täysin suora.
Tämä tapa sopii varmaan minulle, koska betoniseinä takana on melko epätasainen.

Todennäköisesti käytetään teräskiskoja kulmateräksen sekä kipsilevyn kanssa. Ilmarako ylhäällä ja alhaalla.
Toisessa kulmassa on vanha ilmanotto, pitäisikö minun jättää se auki, jotta seinään imetään ilmaa, vai pitäisikö minun muurata se umpeen? Aion tehdä uuden reiän venttiiliä varten.

• Kulmassa huoneessa näkyy osa katosta, jossa on vanha ilmanvaihtoaukko, joka on merkitty keltaisella ympyrällä. Seinät ovat osittain rapautuneet.
Excel
Olen varmaan muurannut kiinni, en näe järkeä siinä, että on raitista ilmaa levyn takana.

Excel Excel sanoi:
Itse kiinnitin terästolpat kulmaraudoilla seinään, käytin kahta per tolppa. Vain eristys ylhäällä.

Sen jälkeen kaksi kerrosta kuituvahvistettua kipsilevyä ja sitten laatat.
herätän vanhan keskustelun henkiin täällä, mutta menitkö vain kulmaraudoilla ja terästolpalla ja jätit lattia- ja kattokiskot pois? Vai oliko sinulla molemmat? Olen nyt samanlaisessa tilanteessa, joten etsin inspiraatiota 😅

Excel
G GGStrand sanoi:
herättäen vanhan langan eloon täällä, mutta käytitkö vain kulmarautoja ja teräskiskoja ja jätitkö lattian ja katon kiskot pois? Vai oliko sinulla molemmat? Olen nyt samanlaisessa tilanteessa, joten etsin inspiraatiota 😅
Käytin molempia

G GGStrand sanoi:
herätät henkiin vanhan ketjun täällä, mutta käytitkö vain kulmarautoja ja teräsprofiilia ja jätitkö lattian ja katon kiskot pois? Vai oliko sinulla molemmat? Olen nyt samanlaisessa tilanteessa, joten etsin inspiraatiota 😅
Valitsin seinien rappaamisen ja eristin sokkelin ulkopuolelta EPS:llä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.