Minkä teräspalkin käytettiin vahvistamaan välipohjaa viimeisimmässä Fuskbyggarna-ohjelmassa. Mistä voi löytää sellaisen kevytpalkin. Sen käsittely onnistui ongelmitta kahdelta henkilöltä ja se asennettiin nykyisen palkin sivulle jäykistämään rakennetta.

Ei kukaan tiedä mitään....

Ei, en ole nähnyt sitä aiemmin, mutta se löytyy varmasti rakennustarvikeliikkeestä. Voin kuvitella, että profiili on erittäin vahva, kiitos poimuilleen. Lisäksi se on kevyt, joten se on erinomainen ratkaisu niille, jotka tarvitsevat esimerkiksi heikon lattian vahvistusta. Monet vuodet sitten meidän piti purkaa seinä vanhassa talossa ja asettaa palkki kattoon, joka piti peittää. Rakennesuunnittelija laski sen. Kun kuorma-auto tuli palkin kanssa, tuijotimme sitä ja sanoimme... se, se oli H-palkki 120X120 ja 10mm paksuudeltaan. Kun olin saanut laatikon sen ympärille ja maalasin, joku meni yläkertaan, maali halkesi heti, lattia heilahti. Se peltilista, joka näytettiin ohjelmassa, on mielestäni monta kertaa vahvempi kuin teräspalkki.

Huomasin osassa, että pelti- profiilin korkeus oli noin 160-200 mm, pituus noin 6 metriä. Lattian/katon väli 600cc, yksi profiili joka väliin, joten se maksaa varmasti jonkin verran. Mutta jos se ei maksa enemmän kuin 220 sääntö, niin tämä pelti-profiili on helpompi ja parempi.

Mutta juuri tämä profiili oli tarkoitettu kiinnitettäväksi palkkiin. On olemassa z-profiileja, joilla voi korvata tavalliset palkit rakennusvaiheessa, mutta tämä oli mielenkiintoinen juuri jälkiasennuksena. Olen yrittänyt googlata ilman tulosta. En tiedä, mitä pitäisi oikeastaan etsiä

Onko ohjelmassa ei ole lopputekstejä tai vastaavaa mainontaa?
Ehkä jotain on mainittu verkkosivustolla?

jerk sanoi:
Mutta juuri tätä profiilia oli tarkoitus kiinnittää palkkiin. On olemassa z-profiileja, joita voi käyttää tavallisten palkkien sijasta rakentamisessa, mutta tämä oli kiinnostavaa juuri jälkiasennuksen vuoksi. Olen yrittänyt googlata ilman tuloksia. En tiedä, mitä pitäisi oikein etsiä
Kyllä, olen ymmärtänyt, näin ohjelman, se kiinnitettiin olemassa olevaan lattiansääntöön. Olen myös googlannut, mutta löytänyt vain, että on paljon lattioita, jotka notkuvat tai roikkuvat. Kirjoitinhan, että se oli noin 160-200 mm korkea, en tiedä kuinka paljon se ulkonee, mutta 50-100 mm, sen leveys. Ohjelmaa voi ehkä katsoa vielä jonain päivänä netissä. Kun googlasin, huomasin, että byggahus-sivustolla oli myös useita ketjuja notkuvista lattioista, ehkä se löytyy sieltä.

Viimeksi muokattu:
Kiitos linkistä, en löytänyt heidän nimeään ohjelman alta mutta nyt voin lähettää heille sähköpostia.

Palaa asiaan, kun olet saanut vastauksen, olen myös utelias.

Lähetin heille sähköpostia eilen, joten toivon saavani vastauksen. Heti kun tiedän, kirjoitan tänne mikä palkki on nimeltään.

Nyt olen löytänyt, mikä palkki se on. Se on nimeltään Sigmapalkki ja sitä myy Weland AB.

Olen kysynyt Welandilta ja odotan vastausta siitä, mitä tarvitaan lastaamaan pois yhden osan, joka on 5,4 metriä.

Esitteen koko oli liian suuri liitettäväksi, mutta yritän järjestää sen.

Tässä on linkki Sigmapalkkiin.

http://www.welandlagersystem.se/default.asp?ID=SIGMABALK&sLang=sv-se

Ehkä joku joka tietää voi katsoa, mikä palkki vaaditaan kestämään välipohjan 5,4 metriä. Ajatuksena on poistaa yksi kannatin, jotta se olisi vain yksi aukko 5,4 metriä. Tällä hetkellä se on 220x45 60 cc liimattu alusrakentaminen.

Hei saiko joku hinnan sellaiselle sigmapalkille?

Kyllä, olisi mielenkiintoista saada käsitys hinnasta, voisi sopia hyvin mökkiin vahvistamaan sisäkattoa, josta poistimme ruman 70-luvun valinnan... roikkuu vähän.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.