2 147 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Teleputket ennen laattaa. . .?
Kuulin, että Televerketiltä saa putken/letkun ilmaiseksi. Tietääkö kukaan, kuinka helpoimmin saa yhteyden johonkin sieltä, jolta voi tilata?
Kokemukseni mukaan joutuu ohjatuksi eri henkilöille ja lopulta takaisin sille ensimmäiselle, jonka kanssa puhui. Me asumme Jönköpingissä.
Kokemukseni mukaan joutuu ohjatuksi eri henkilöille ja lopulta takaisin sille ensimmäiselle, jonka kanssa puhui. Me asumme Jönköpingissä.
isku kaveriin jonka näet kaupungilla.telia flextronic tai mitä ne nyt sitten onkaan,,,,,,,,,,,,,ovat varmaan vaihtaneet nimeään sen jälkeen kun kirjoitin tämän
toimii yleensä hienosti......tai jos tiedät missä niillä on varasto, silloin saa yleensä tavarat heti
Uskon itse asiassa, että jos tarvitset vain kaapeli+putki omalle tontille, riittää soittaa asiakaspalveluun numeroon 90200. Yritin itse (olen varmaan kuvaillut tarinan jossain vanhassa ketjussa) saada lisää kaapelia, jotta voisin laittaa sen samaan ojaan vesijohtojen ja sähkön kanssa - MEIDÄN tontin ULKOPUOLELLA. SE ei ollut niin helppoa, vaikka Telia säästäisi työtä ja rahaa sillä ratkaisulla.
Klikkaa tästä vastataksesi