Kuulin, että Televerketiltä saa putken/letkun ilmaiseksi. Tietääkö kukaan, kuinka helpoimmin saa yhteyden johonkin sieltä, jolta voi tilata?

Kokemukseni mukaan joutuu ohjatuksi eri henkilöille ja lopulta takaisin sille ensimmäiselle, jonka kanssa puhui. Me asumme Jönköpingissä.

isku kaveriin jonka näet kaupungilla.telia flextronic tai mitä ne nyt sitten onkaan,,,,,,,,,,,,,ovat varmaan vaihtaneet nimeään sen jälkeen kun kirjoitin tämän :o toimii yleensä hienosti......tai jos tiedät missä niillä on varasto, silloin saa yleensä tavarat heti

Bob_the_builder
Uskon itse asiassa, että jos tarvitset vain kaapeli+putki omalle tontille, riittää soittaa asiakaspalveluun numeroon 90200. Yritin itse (olen varmaan kuvaillut tarinan jossain vanhassa ketjussa) saada lisää kaapelia, jotta voisin laittaa sen samaan ojaan vesijohtojen ja sähkön kanssa - MEIDÄN tontin ULKOPUOLELLA. SE ei ollut niin helppoa, vaikka Telia säästäisi työtä ja rahaa sillä ratkaisulla.

Thanx . . .
Soitin Telia 90200. Pitäisi soittaa tyyppi juuri kuten aiemmin sanottu. Toivottavasti se menee nopeasti.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.