10 605 lukukertaa ·
6 vastausta
11k lukukertaa
6 vastausta
Tasoitus kipsilevyjen saumat- kipsilaasti
Ostin kipsilaasti, mutta minun olisi pitänyt hankkia kipsitasoitetta tasoittaakseni uuden kipsilevykaton ja -seinät! Pakkauksessa sanotaan, että laastia voidaan käyttää 5-50 mm kerroksissa. Mitä luulette, voinko käyttää tätä laastia paperinauhojen tasoittamiseen saumoissa? Kerrokset eivät ole niin paksuja kuin 5 mm! Laasti näyttää olevan hyvin hienoa aineksiltaan ja olen nähnyt karkeampaa kipsilaastia.. :S
Ehkä ei vastaus kysymykseesi, mutta seuraavalla kerralla ota tämä. http://alcro.resolutmrm.com/3B2_ROO...edia/Produktfaktablad/PDF/Prod_08_0112_16.pdf
En ollut tehnyt sitä. Se on, vaikka sillä saa melko tasaisen pinnan, liian karkea kipsilevyjen saumojen tasoitukseen.
Joo, se näyttää pitävän paikkansa kun on kokeillut vähän..
Ehkä kokeilen laittaa nauhan kiinni kipsilaastilla ja sitten tehdä hienolla hiekkaiskoroke viimeistelyksi, miksi ei tehdä siitä monimutkainen jos voi
Olen ajatellut, että siitä tulisi hieman vahvempi kipsilaastilla/pakkelilla, mutta ehkä sillä ei ole eroa?!
Ehkä kokeilen laittaa nauhan kiinni kipsilaastilla ja sitten tehdä hienolla hiekkaiskoroke viimeistelyksi, miksi ei tehdä siitä monimutkainen jos voi
Olen ajatellut, että siitä tulisi hieman vahvempi kipsilaastilla/pakkelilla, mutta ehkä sillä ei ole eroa?!
Se on kyllä marginaalista, käytä tasoitetta ja nauhaa niin huomaat, että se toimii hyvin.Noppe sanoi:Ja, se näyttää pitävän paikkansa, kun on vähän kokeillut..
Ehkä kokeilen kitata nauhan kipsilaastilla ja sitten käytän hienoa hiekkatasoitetta viimeistelynä, miksi ei tehdä siitä monimutkaisempaa, jos voi
Olen saanut käsityksen, että siitä tulisi hieman vahvempi kipsilaastilla/tasoitteella, mutta ehkä siinä ei ole eroa?!
Klikkaa tästä vastataksesi